Firma Continental rozpoczyna bieżący rok od wprowadzenia w życie nowatorskiej oferty „Conti 360° Fleet Services”. Ten przeznaczony dla europejskich przewoźników pakiet stanowi odpowiedź niemieckiego producenta ogumienia na zmieniające się wymagania w transporcie międzynarodowym.
Dzięki naciskowi, jaki eksperci Continental położyli na minimalizację kosztów poprzez precyzyjną ich kontrolę oraz harmonogramy gwarantujące niezawodność, nowy modułowy pakiet umożliwia optymalizację eksploatacji flot transportowych. Pakiet przeznaczony jest przede wszystkim dla operatorów obsługujących ruch międzynarodowy.
Pakiet Conti 360° Fleet Services obejmuje wszystkie usługi związane z ogumieniem pojazdów ciężarowych eksploatowanych na dalekich trasach, począwszy od zakupu i montażu opon, które można nabyć na tradycyjnych zasadach w ogólnoeuropejskiej sieci dealerskiej lub eksploatować na podstawie kontraktu przez określoną liczbę kilometrów.
Eksperci w dziedzinie ogumienia mogą zaproponować rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, zoptymalizowane pod względem ekonomicznym i efektywności transportu. W ramach ContiFleetCheck klient otrzymuje bieżącą analizę i pomoc przez cały czas eksploatacji ogumienia zamontowanego na pojeździe ciężarowym, aż do jego planowej wymiany.
Po zakończeniu eksploatacji ogumienia klienci mogą skorzystać z kolejnej specjalistycznej usługi odbioru osnowy ContiCasingManagement. W trakcie całego okresu eksploatacji, w którym stosowane są opony klasy premium klienci mogą zlecać ekspertom Conti analizę danych dotyczących opon i raportów ich zużycia w ramach usługi FleetManagementReport. W razie potrzeby w ramach Conti 360° Fleet Services można uzyskać pełne dane na temat kosztów i eksploatacji ogumienia do pojazdu ciężarowego w specjalnie przygotowanym formularzu kalkulacji kosztów operatora floty pojazdów.
Ciąg dalszy w TRAILER Magazine 3/2010
Komentarze