Bridgestone przedstawia bieżniki Bandag, odpowiadające oponom Bridgestone on/off-road klasy premium. Zapewniają flotom intensywnie eksploatującym opony wysoki poziom zabezpieczenia inwestycji w ogumienie. Trzy nowe wzory bieżników on/off-road Bandag dostępne są w wersji na oś napędową, na osie przyczep i naczep oraz w wersji uniwersalnej.
Fuzja spółek Bandag i Bridgestone pozwoliła na połączenie doświadczeń w dziedzinie bieżnikowania opon z wiedzą czołowego producenta opon. Dzięki temu Bridgestone może produkować bieżniki Bandag zapewniające zbliżoną jakość, sprawność oraz wygląd do ich odpowiedników z gamy nowych opon Bridgestone.
Wspólną cechą nowych opon bieżnikowanych Bandag L355 (E) – z bieżnikiem na oś napędową, M748 (E) – z bieżnikiem na osie naczep i przyczep oraz M840 (E) – z bieżnikiem uniwersalnym, jest ich wysoka odporność na przecięcie i kruszenie gumy. Guma bieżnika oraz wzmocnione barki doskonale chronią cenny szkielet opony przed przebiciem ostrymi przedmiotami, natomiast pogłębiony wzór bieżnika przedłuża czas eksploatacji opony nawet w najsurowszych warunkach.
W trzech nowych wzorach bieżników Bandag wykorzystano typowy, wyprofilowany kontur bieżnika ECL. Oznacza to, że opony bieżnikowane Bandag L355 (E), M748 (E) i M840 (E) są praktycznie nieodróżnialne od swoich odpowiedników z gamy Bridgestone.
W segmencie opon on/off-road w istotnym stopniu wykorzystuje się możliwości bieżnikowania opon, w celu optymalizacji budżetów przeznaczanych na opony oraz optymalizacji trwałości opon. Wielu operatorów flot, których pojazdy jeżdżą w warunkach on/off-road o dużym tempie zużywania się opon wysoko ceni sobie połączenie nowych opon Bridgestone klasy premium z niezawodną techniką bieżnikowania opon z przedwulkanizowaniem opracowaną przez Bandag. Dzięki temu wprowadzone teraz pod marką Bandag trzy nowe wzory bieżników są interesującą propozycją dla klientów flotowych chcących zachować optymalną niezawodność w ciągu kilku „żyć” opony, jednocześnie optymalizując swoje budżety na ogumienie.
Komentarze