Teleroute obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Aby uczcić okrągłą rocznicę działalności, firma postanowiła pokazać na przykładzie dziennikarza, Tima de Jonga, zasadę funkcjonowania i możliwości jakie daje giełda transportowa Teleroute.
Teleroute postanowił wysłać dziennikarza Tima de Jonga w podróż. Wykorzystując wyłącznie giełdę ładunków oraz uprzejmość jej klientów, którzy pomogą mu w dotarciu do celu, Tim planuje w czerwcu 2010 odwiedzić 25 krajów w 25 dni, jednocześnie poznając życie i pracę kierowców ciężarówek.
Podróż Tima nie jest jedynie chęcią dojechania jak najdalej i opisania swoich doświadczeń, dla firmy jest również możliwością zaangażowania się w działania społecznie odpowiedzialne. Teleroute zamierza bowiem wesprzeć Europejską Federację Banków Żywności – organizację, która walczy z głodem i marnotrawstwem jedzenia na świecie. Pod koniec podróży, Teleroute przekaże sumę na rzecz Banków Żywności: darowizna będzie się zwiększać wraz z liczbą przejechanych kilometrów oraz odwiedzonych przez Tima państw. Giełda przekaże 25 euro za każde 25 kilometrów oraz każdą przekroczona granicę, natomiast jeśli Timowi uda się osiągnąć zamierzony cel – 25 państw w 25 dni, do sumy końcowej zostanie dodane 25% zebranej kwoty. Teleroute chce w ten sposób zmotywować swoich Klientów do pomocy Timowi i poparcia tak szlachetnego celu jakim jest zbiórka funduszy na cele charytatywne.
– „Jesteśmy bardzo dumni, że świętując nasze 25-lecie będziemy mogli pomóc potrzebującym, tak, jak na co dzień pomagamy transportować towary” – mówi Raimundo Diaz, dyrektor zarządzający Teleroute – „Ponadto, wsparcie Europejskiej Federacji Banków Żywności wpisuje się w filozofię Teleroute – dla naszej firmy ludzie są zawsze na pierwszym miejscu. Chcielibyśmy, aby nasza współpraca z Bankami Żywności była długoterminowa” – dodaje.
– „Jesteśmy naprawdę wdzięczni, iż Teleroute zdecydował się wspomóc właśnie nas. Jako profesjonalna firma zaangażowana w transport i logistykę, w pełni rozumie wszelkie logistyczne problemy, jakim musimy stawić czoła, aby wspierać nasze lokalne oddziały w walce z biedą i pomóc najbardziej potrzebującym” – powiedział Jean-M. Delmelle, prezes Europejskiej Federacji Banków Żywności.
Podróż, organizowana przez Teleroute, rozpoczęła się na początku czerwca, a przygodę Tima można śledzić na www.teleroute25.com.
Komentarze