Wannowa wywrotka Kögel dla budowy Stuttgart-21

, 10 grudnia 2018, 12:35

Firma ECOSOIL Süd GmbH powiększyła swoją flotę o 17 3-osiowych wywrotek Kögel o pojemności 24 m³. W 2013 roku oddział w Ulm nabył wywrotki Kögel. Nowe wywrotki będą również wykorzystywane podczas realizacji dużego projektu w związku z budową Stuttgart-21.

Rama podwozia wykonana jest z wysokiej jakości stali w lekkiej konstrukcji zapewniającej zwiększoną ładowność. Technologia Kögel łączenia z podłogą, wykonana z pięciomilimetrowej, utwardzonej i hartowanej stali Hardox-450 oraz czteromilimetrowych ścianek bocznych wykonanych ze stali o wysokiej wytrzymałości S700 sprawiają, że wywrotka jest wytrzymała. Poza kombinacją wybraną przez ECOSOIL, wywrotka wannowa Kögel jest opcjonalnie dostępna w różnych wariantach grubości koryta i ścianek. Dno może mieć grubość 4, 5 lub 6 milimetrów, ściany boczne są dostępne w wersjach 3, 4 lub 5 milimetrów. Dla wywrotek wannowych Kögel o pojemności załadunku 24 m³ możliwe są różne grubości ścian i klap tylnych wykonanych ze stali oraz wykonanie tych elementów z aluminium.

Od ostatniego zamówienia ECOSOIL wywrotka wannowa Kögel przeszła optymalizację. W wywrotkach zmieniono rozstaw kół dla lepszego rozkładu obciążenia. Zamówione wywrotki dostarczane są również z dłuższym o 170 milimetrów zwisem wanny wywrotki. Odchylana do góry składana blokada zabezpieczenia przeciwwjazdowego zapobiega zabrudzeniu podczas przechylenia. Haki blokujące są wsuwane przy rozładunku automatycznie do wnętrza tylnej burty, przez co są lepiej chronione przed zanieczyszczeniami. Blokada tylnej burty sprawia, że przy zamykaniu nie zostanie zablokowany żaden kamień, a boczne ściany będą się zamykały optymalnie wraz z klapą ściany tylnej.

Poza mechanizmem podnoszenia pierwszej osi, aluminiowych felg i plandeką rolowaną z pomostem obsługowym przed ścianą czołową, firma ECOSOIL wybrała również dwa reflektory cofania LED oraz manometr do monitorowania obciążenia osiowego.

W wywrotkach wannowych firmy Kögel całą ramę pojazdu i wannę przed korozją chroni technologia nanoceramiczna oraz powłoka KTL pokryta dodatkową warstwą lakieru UV.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!