Kögel staje się częścią inicjatywy „Die Wirtschaftsmacher”

15 lutego 2019, 14:37

W ramach inicjatywy „Die Wirtschaftsmacher” firma Kögel przeprowadzi kampanię, w której zwróci uwagę na cały sektor logistyczny.

Aby promować osiągnięcia i różnorodność działań, szczególnie wśród absolwentów szkół i osób poszukujących pracy, w 2019 r. po raz pierwszy ruszy zakrojona na szeroką skalę kampania wizerunkowa branży logistycznej. Firma Kögel angażuje się w tę inicjatywę i należy do sponsorów.

W Stowarzyszeniu Logistycznym BVL (Bundesvereinigung Logistik e.V.) powstał pomysł kampanii w kręgu tematycznym „wizerunek logistyki”. W międzyczasie wyspecjalizowane agencje opracowały konkretne plany kampanii. Stowarzyszenie BVL zapewniło finansowanie początkowe.

Kampania wizerunkowa „Logistikhelden” ruszy w połowie 2019 r. w całych Niemczech. W pierwszej kolejności będzie skierowana do osób rozpoczynających karierę i poszukujących pracy, a ponadto chce poprawić reputację w opinii publicznej trzeciego co do wielkości sektora gospodarki.

Idea: w skoncentrowanej akcji weźmie udział możliwie jak najwięcej stowarzyszeń, klubów, mediów i firm związanych z logistyką, które wspólnie zwrócą na siebie maksymalną uwagę. W nowo powstałej inicjatywie „Die Wirtschaftsmacher”, działającej jako nadawca kampanii wizerunkowej, grupy interesów, dostawcy usług logistycznych, a także przemysł i handel łączą swoje siły w jednym celu, dzięki czemu wspólnie są bardziej widoczni i mają większy zasięg niż każdy z osobna.

 – Inicjatywa “Die Wirtschaftsmacher” od razu nas zainteresowała, ponieważ nasza branża musi pilnie przeciwdziałać niedoborowi młodych i wykwalifikowanych pracowników, a przede wszystkim brakowi zawodowych kierowców. Dzięki akcji Logistikhelden nadajemy branży oblicze i zachwycamy nie tylko ludzi z branży logistyki i z poza niej, ale dbamy także o to, aby wiele zawodów z sektora logistyki ponownie cieszyło się uznaniem, na które zasługuje – mówi Petra Adrianowytsch, dyrektor zarządzającą w firmie Kögel.

Sercem kampanii są „bohaterowie logistyki”, będący sympatycznymi i wiarygodnymi ambasadorami wydajności i profesjonalizmu wszystkich obszarów działalności logistycznej. Są to osoby, które posiadają praktyczne doświadczenie w branży logistycznej zdobyte w różnych firmach, opowiadające interesujące historie ze swojej codziennej pracy. Na plakatach, w ogłoszeniach, w Internecie oraz w popularnych kanałach mediów społecznościowych i portalach wideo bohaterowie logistyki przedstawiają fakty, takie jak roczny przebieg zawodowego kierowcy lub liczba paczek dostarczanych w ramach logistyki humanitarnej. Motywy mają wysoką wartość rozpoznawczą dzięki autentycznym zdjęciom i wyrazistej kolorystyce.

– Naszym celem jest zyskanie kwoty siedmiocyfrowej, która umożliwi wykonanie niezbędnych wydruków promocyjnych. Jesteśmy na dobrej drodze. Wśród sponsorów jest około 50 firm, instytucji, stowarzyszeń i partnerów medialnych. Cieszymy się z każdego kolejnego »twórcy gospodarki – twierdzi Frauke Heistermann, rzecznik grupy tematycznej i członek zarządu BVL.

W ramach inicjatywy „Die Wirtschaftsmacher” firma Kögel wspiera kampanię „Logistikhelden”, szczególnie w celu poprawy wizerunku branży, zwiększenia atrakcyjności dla potencjalnych i obecnych pracowników oraz podkreślenia znaczenia logistyki dla niemieckiej gospodarki.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!