Kolejnych 13 państw członkowskich UE dołączyło do 24 objętych usługą mobilności Continental. Usługa ta stanowi część pakietu Conti360° Fleet Services zaprezentowanego w lutym 2010 r.
Według badań przeprowadzonych przez Olivera Weymana z Europe Net and Pleon C-Matrix w piętnastu krajach europejskich w okresie od lutego do maja 2010 r., europejscy operatorzy flot oczekują od firm z branży większej mobilności i lepszych gwarancji dobrej obsługi. Badania pokazują, jak ważną rolę pełnią gwarancje mobilności. Dla klientów, minimalizacja czasu przestoju jest kluczowym czynnikiem satysfakcji, decydującym o wyborze. Dla ok. 60 procent ankietowanych, usługi mobilności stanowią istotny zakup, a zarazem kryterium satysfakcji.
– „W poszukiwaniu najniższych możliwych kosztów operacyjnych i eksploatacyjnych pojazdów przemysłowych, decyduje nie tylko produkt, ale i usługi z nim związane i dla niego przygotowane” – stwierdził Michael Korpiun, szefa sprzedaży flotowej i marketingu Continental Commercial Vehicle Tires Replacement Business Europe.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
89.78.19.*, 28 września 2010, 0:00 0 0
Conti360° Fleet Services rośnie w siłe, pozostaje pogratulować i być dobrej myśli.
Odpowiedz
89.78.19.*, 28 września 2010, 0:00 0 0
Hmmm przydałaby się jakaś mapka do tego...
Odpowiedz