Targi IAA, które odbywały się w dniach od 23 do 30 września w Hanowerze, zakończyły się dla Grupy MAN Nutzfahrzeuge pomyślnie. Większość z 250 000 osób, które przyszły na IAA, zwiedziło stoisko wystawowe MAN, aby zapoznać się z licznymi nowościami w zakresie pojazdów ciężarowych, autobusów, silników i usług. Spółka MAN Truck & Bus Deutschland przyjęła na targach zamówienia na ponad 870 samochodów ciężarowych i 130 autobusów.
– „Naszymi głównymi atrakcjami targowymi, jak na przykład opracowaniem Concept S, nowym MAN TGX EfficientLine, innowacyjnym autobusem miejskim MAN Lion’s City Hybrid, nowym Neoplanem Skyliner czy też naszą nową gwarancją mobilności MillionMobility trafiliśmy najwyraźniej w gusta zwiedzających targi IAA oraz naszych klientów” – powiedział dr Frank Hiller, członek zarządu Grupy MAN Nutzfahrzeuge odpowiedzialny za sprzedaż, serwis oraz marketing – „Wiele osób zapoznało się z naszym stoiskiem i naszymi eksponatami przy pomocy naszej, poświęconej IAA aplikacji pod IPhone.” – dodał dr Hiller.
2500 ściągnięć tejże aplikacji zapewniło MAN pierwsze miejsce w rubryce Usługi w Apple Store. Na mobilne strony internetowe Grupy MAN Nutzfahrzeuge, poświęcone targom IAA, weszło ponad 25.000 użytkowników, blog IAA śledziło codziennie ponad 1400 gości.
Komentarze