Specjaliści często potrzebują pojazdu „na wczoraj”, dlatego Renault Trucks przygotowało oferty na zabudowane Maxity i Master, które obejmują pojazdy z najbardziej popularną zabudową.
Oferta bazuje na trzech typach:
Wywrotka
– Wywrotka zabudowana na Masterze, 2 000 mm szerokości, 3 200 mm długości, wykonana ze stali lub z aluminium dostępna jest w różnych konfiguracjach na podwoziu kabiny dziennej lub kabiny brygadowej. W zależności od skonfigurowanych ofert i od specyfiki danego kraju, można wybrać wersję ze schowkiem za kabiną lub np. z hakiem holowniczym.
– Klienci mogą wybrać również oferty na zabudowane Renault Maxity i podwozie typu „ciężarowe”. Zabudowana wywrotka dostępna jest w trzech konfiguracjach: na podwoziu kabiny dziennej, z lub bez schowka lub na podwoziu kabiny brygadowej. Wywrotka ma szerokość 1840 mm, długość użytkową od 1840 mm (podwójna kabina) do 3075 mm (kabina dzienna).
Skrzynia ładunkowa
– Master w wersji „skrzynia” ma szerokość 2 000 mm i jest dostępny w 6 różnych długościach w zależności od podwozia wybranego przez klienta. Skrzynie są dostępne w długościach od 2 600 mm do 4 600 mm w zależności od rozstawu osi. Szkielet jest wykonany ze stali, podłoga z drewna z aluminiowymi burtami ładunkowymi o wysokości 400mm. Burty są demontowalne.
– Renault Maxity z kolei jest oferowany ze skrzyniami w 4 długościach: 2 950, 3 160, 3 720, 4 550 mm. Ta oferta na Maxity jest dostępna w większości krajów europejskich.
Furgon
Specjalistom z branży kurierskiej, przeprowadzkowej, Renault Trucks proponuje ofertę na zabudowany furgon wielkogabarytowy Master. W zależności od branży i od konfiguracji wybranego podwozia, możliwe są pojemności 19 m3 (4 100 mm), 20,5 m3 (4 300 mm) i 22 m3 (4 500 mm) z lub bez tylnej windy. Nadwozie jest budowane z materiału drewnopochodnego lub poliestru mocowanego do albuminowej struktury nośnej. Dostępne są specjalizowane wersje z przedłużeniem zabudowy nad kabiną lub deflektorem dachowym, wnętrze wykończone zgodnie z potrzebami firm przeprowadzkowych lub kurierskich.
Renault Trucks oferuje też gamę usług przydatnych dla specjalistów, jak Start&Drive i Expandys. Dzięki Start&Drive, regularne, wcześniej zaplanowane wizyty w serwisie pozwalają zapewnić bieżącą obsługę pojazdu i ograniczyć przypadkowe unieruchomienia. Expandys to przedłużenie gwarancji producenta po okresie jej wygaśnięcia na okres maksymalnie 5 lat. Umowa ta uwzględnia koszty naprawy i koszty pomocy drogowej S24 na terenie całej sieci europejskiej. W wersji Standard, Expandys obejmuje koszty naprawy układu napędowego (silnik, skrzynia, most), a w wersji Maxi obejmuje koszty naprawy całego pojazdu. We wszystkich przypadkach ujęte są koszty holowania i naprawy.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
83.24.246.*, 30 grudnia 2010, 0:00 0 0
Renault zajmuje pierwsze miejsce w Europie jeżeli chodzi o sprzedaż tego rodzaju aut. Nie chcą dać się wyprzedzić i wciąż coś robią by się rozwijać. Może jednak samochody na "F" to nie jest dobry wybór?
Odpowiedz
83.24.248.*, 30 grudnia 2010, 0:00 0 0
Czekamy kiedy konkurencja wypuści nowy model z tej samej półki.
Odpowiedz