W ramach jeszcze większej koncentracji na kliencie, marki Renault i Volvo Trucks zoptymalizują swój biznes w Europe. Od stycznia 2020 roku zostaną wprowadzone dedykowane markom organizacje rynkowe aby w pełni wykorzystać potencjał danego rynku.
Do tej pory, Grupa Volvo zarządzała swoimi dwoma markami samochodów ciężarowych, Volvo Trucks i Renault Trucks poprzez jedną wspólną organizację na większości rynków w Europie.
Oddzielne organizacje rynkowe, Volvo Trucks i Renault Trucks, będą w dalszym ciągu zwiększać pełną koncentrację na sprzedaży i Klientach dla każdej z marek.
Nie będzie żadnych zmian w organizacjach sieci obsługi posprzedażnej; Renault Trucks i Volvo Trucks będą kontynuować współpracę tam, gdzie dziś są dwumarkowe Trucks Center oraz autoryzowane punkty obsługi.
Jesteśmy przekonani, że zespoły dedykowane jednej marce na danym rynku jeszcze bardziej wspomogą naszych Klientów w drodze do sukcesu, ponieważ będziemy lepiej przygotowani na przyszłość i możemy stać się jeszcze bardziej wydajni i skoncentrowani na naszych ambicjach biznesowych – powiedzieli we wspólnym oświadczeniu, Jean-Claude Bailly, Prezes Renault Trucks Europe i Heléne Mellquist, Prezes Volvo Trucks Europe.
Komentarze