Premiera nowej wywrotki KH-KIPPER w Moskwie

, 27 maja 2011, 11:22

Wywrotka tylnozsypowa W1C, udoskonalona wersja klasycznej kwadratowej wywrotki na 3- i 4-osiowych podwoziach ze wzmocnieniami bocznymi w postaci tzw. szpant, zostanie zaprezentowana podczas Międzynarodowych Targów CTT w Moskwie w dniach 31.05-04.06.2011. W skrzyni wzmocnienia zastąpiły przegięcia. Odpowiednią trwałość i wytrzymałość na burtach gwarantuje zastosowanie trudnościeralnej stali Raex.

Dzięki dużej odporności stali Raex na ścieranie i uderzenia punktowe, można wykonać skrzynię z materiału o mniejszej grubości . Każdy milimetr mniej to oszczędność 140 kg na samych burtach bocznych, 25 kg na burcie tylnej, 30 kg na ścianie przedniej, 100 kg na podłodze – łącznie 300 kg. W sumie daje to oszczędność 300 kg. Taka oszczędność wagi zwiększa ładowność pojazdu.

Materiały trudnościeralne zapewniają również większą odporność na korozję. Nawet jeśli lakier został uszkodzony, rdza nie przenika do wewnątrz. Jest to istotne zwłaszcza poza sezonem, kiedy ciężarówki stoją na parkingu i są rzadziej używane.

Nowa wywrotka W1C na Rosję posiada w standardzie ogrzewanie podłogi skrzyni spalinami, sygnalizację podniesienia skrzyni w kabinie, plandekę zwijaną na burtę przednią lub boczną, wzmocnione zawiasy burty tylnej, tylną szuflę zsypową SNEEP ułatwiającą wyładunek do tyłu, zamek WINLOCK/HYFIX.


Nowa zabudowa jest dedykowana klientom z Europy Wschodniej i będzie miała swoją premierę podczas Międzynarodowych Targów CTT w Moskwie w dniach 31 maja 4 czerwca 2011 r.

Podczas Targów CTT 2011 produkty KH-KIPPER będzie można obejrzeć na stoiskach:
 – Renault Trucks Rostok – nowa wywrotka tylnozsypowa W1C na podwoziu 8×4 i 6×6
 – Volvo Vostok – nowa wywrotka tylnozsypowa W1C na podwoziu FMX 6×4
 – Scania-Rus – wywrotka kopalniana W1M na podwoziu 8×4

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!