Scania Polska S.A., wspólnie z firmą CD Projekt – producentem i dystrybutorem gier komputerowych – promuje nową grę „Trucks&Trailer”.
W grze wykorzystano wizerunek ciężarówki Scania. Gracz ma możliwość zmierzenia się z wymagającymi manewrami i zadaniami, które na co dzień muszą wykonywać kierowcy ciężarówek.
– „Współpraca z czołowym producentem pojazdów ciężarowych w Polsce i światowym liderem w tej branży to dla nas wspaniała okazja do przeprowadzenia wielu niestandardowych akcji promocyjnych. Jestem pewien, że nasza kooperacja oraz fakt udostępnienia przez Scania licencji do wykorzystania pojazdów w Trucks&Trailers będzie najlepszą rekomendacją tego tytułu dla wszystkich fanów ciężarówek.” – stwierdził Michał Gembicki, Dyrektor Zarządzający CD Projekt.
– „Nawiązanie współpracy z branżą komputerową to dla nas pierwsze doświadczenie tego typu – liczymy, że wspólne zaangażowanie przy tak ciekawym tytule pozwoli nam dotrzeć do wielu młodych ludzi i zainteresować ich tematyką naszej branży. Kto wie, być może dla niektórych będzie to pierwszy krok na drodze do kariery profesjonalnego kierowcy.” – mówi Dyrektor Marketingu Scania Polska – Paweł Paluch.
Premiera najnowszej gry „Trucks&Trailer” miała miejsce 17 czerwca. Pierwszy pokaz gry będzie miał miejsce na VII Zlocie Master Truck w Opolu, odbywającym się w dniach 15-17 lipca.
Komentarze