Najnowsza generacja 17,5 calowych opon od Continental szczególnie dobrze nadaje się do naczep o dużej ładowności i wysokości do 3 metrów, a także niskopodwoziowych. Podobnie jak wszystkie opony z drugiej serii, ta generacja może poszczycić się walorami ekonomicznymi dzięki niskiemu oporowi toczenia i dużym przebiegom.
HTL2 przygotowana z myślą o pojazdach o dużej ładowności, to specjalista od długich dystansów. Najnowszy członek udanej drugiej generacji ogumienia Continental to opona opracowana specjalnie pod kątem naczep o dużej ładowności i pojemności.
Nowy bieżnik HTL2 z wąskimi, podłużnymi rowkami i szerokimi, zamkniętymi barkami zapewnia niskie opory toczenia. Głęboki bieżnik, wysoka stabilność boczna karkasu oraz zastosowana mieszanka, opracowana specjalnie do tej opony, przyczyniają się także do znacznych oszczędności paliwa podczas codziennej eksploatacji. Żywotność, która została znacząco wydłużona w porównaniu do poprzedniego modelu, czyni z tej nowej opony jedną z bardziej ekonomicznych w swojej klasie.
HTR2 to regionalny odpowiednik długodystansowej opony HTL2. Jej nośność może być wykorzystana na nawierzchniach różnego typu. Specjalna konstrukcja bieżnika z blokami i wąskimi rowkami zapewnia bardzo dobrą kontrolę kierunkową i zapobiega klinowaniu się kamieni nawet podczas jazdy po drogach gruntowych. Kształt rowków bieżnika zapewnia cichą jazdę i niskie zużycie. Nowa HTR2 to uniwersalna opona do naczep niskopodwoziowych.
Podobnie jak wszystkie opony drugiej generacji, nowe nadają się do bieżnikowania, zawieraja takie elementy konstrukcyjne, jak: czterowarstwowy trójkątny pas, wzmocniony stalowy kord czy warstwa AirKeep® zapobiegająca spadkom ciśnienia.
Nowe opony HTL2 do transportu długodystansowego są dostępne w rozmiarach
245/70 R 17.5,
215/75 R 17.5,
235/75 R17.5.
Nowe opony HTR2 do transportu regionalnego są dostępne w rozmiarach
205/65 R.17.5,
215/75 R 17.5,
235/75 R 17.5.
Komentarze