FleetBoard standardowo w nowym Actrosie

27 lipca 2011, 14:42

Nowy Mercedes-Benz Actos będzie fabrycznie wyposażony w system telematyczny FleetBoard. Testowanie pakietów Zarządzania pojazdami oraz Zarządzania czasem będzie bezpłatne przez 4 miesiące. W tym czasie FleetBoard zapewnia szkolenie z zakresu ekonomicznej jazdy. Dzięki temu zużycie paliwa spada nawet o 15 proc., a oszczędny styl jazdy ogranicza zużycia eksploatacyjne pojazdu, dzięki czemu interwały międzyprzeglądowe dla pojazdów wyposażonych w system FleetBoard sięgają 150 tysięcy kilometrów.

Firmy, które korzystają już z alternatywnych usług telematycznych, mogą natomiast równolegle skorzystać z systemu FleetBoard i porównać efekty działania obydwu rozwiązań. Po zakończeniu fazy testowej klient decyduje, czy chce przedłużyć umowę na świadczenie usług i nadal korzystać z kompleksowej oferty, czy też wybrać zakres preferowanych funkcji.

Jednorazowa opłata za korzystanie z systemu FleetBoard płatna po zakończeniu fazy testowej, nie dotyczy nabywców, którzy zdecydują na skorzystanie z kontraktu serwisowego Complete Mercedes-Benz. Pokrywa on wszystkie koszty obsługi i napraw samochodów.

– „FleetBoard pozwala dyspozytorom flot na pełne wykorzystanie technologicznego potencjału ciężarówek, a przy obecnych cenach usług nic już nie stoi na przeszkodzie, by z niego nie skorzystać” – powiedział Markus Lipinsky, dyrektor zarządzający Daimler FleetBoard GmbH.

FleetBoard EcoSupport na bieżąco analizuje styl jazdy kierowcy na podstawie takich parametrów jak prędkość jazdy, sposób operowania pedałem gazu czy częstotliwość używania hamulców i wspiera go w uzyskaniu możliwie niskiego zużycia paliwa. Wyniki analizy są w pełni kompatybilne z Analizą użytkowania FleetBoard. Funkcja FleetBoard EcoSupport oferowana jest jako wyposażenie każdego nowego Actrosa, niezależnie od aktywacji systemu FleetBoard.

Usługa Truck Maintenance Management umożliwia stworzenie harmonogramu przeglądów eksploatacyjnych na podstawie danych systemu FleetBoard, we współpracy z partnerem serwisowym Mercedes-Benz, który monitoruje terminy zbliżających się przeglądów i napraw i uzgadnia je z opiekunem flot, aby skrócić czas przestoju pojazdów.

Kierowca korzystający z usługi Telediagnoza, może za naciśnięciem przycisku przekazać dane diagnostyczne do centrum serwisowego, a doradca – przeanalizować objawy usterki i przygotować się do jej usunięcia jeszcze przed wyruszeniem na miejsce postoju pojazdu.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!