Wzrost sprzedaży Dynafleet

, 5 września 2011, 15:27

Opracowany przez Volvo Trucks system zarządzania flotą on-line cieszy się rosnącym zainteresowaniem. W ciągu półtora roku sprzedaż Dynafleet podwoiła się. Liczba subskrypcji najnowszej wersji systemu pomagającego w redukcji kosztów paliwa przekroczyła 21 tys.

– „Od chwili wprowadzenia na rynek najnowszej wersji Dynafleet, liczba subskrypcji wzrosła z 11 000 do 21500. Więcej niż co trzeci samochód ciężarowy sprzedawany w Europie jest obecnie wyposażony w ten system. Na niektórych rynkach, takich jak Francja, Dania i Finlandia, system Dynafleet trafia na wyposażenie ponad 60 procent wszystkich nowych pojazdów” – mówi Johan Selvén, menedżer ds. zarządzania flotą i szkolenia kierowców w Volvo Trucks.

Za tak dużym wzrostem sprzedaży stoją przede wszystkim rosnące ceny paliwa i coraz ostrzejsza konkurencja pomiędzy firmami transportowymi. To trend, który toruje drogę dla nowych narzędzi i aplikacji wspomagających klientów w poprawie rentowności.

– „Z pomocą Dynafleet firma transportowa pozyskuje mnóstwo informacji, w tym szczegółowe dane o stylu jazdy poszczególnych kierowców i zużyciu paliwa w różnych warunkach drogowych. To doskonały punkt wyjścia dla szkoleń w zakresie ekonomicznej jazdy. Poprzez połączenie Dynafleet ze szkoleniami kierowców, wielu z naszych klientów zdołało zredukować koszty paliwa nawet o siedem procent” – wyjaśnia Johan Selvén.

– „Aktualnie oferujemy elastyczne rozwiązanie, pozwalające każdemu klientowi dopasować funkcje systemu do swoich indywidualnych potrzeb. System jest łatwy w użyciu, a koszt subskrypcji nie przekracza kwoty 15 euro miesięcznie. Wzrost sprzedaży Dynafleet jest dowodem na to, że mamy produkt, który zapewnia klientom realne korzyści” – mówi Tom Pontzeele, menedżer ds. handlowych, odpowiedzialny za Dynafleet w krajach Beneluksu.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!