Continental HSR2 i HTR2 gotowe na Euro 6 i wyższe ładunki

, 3 listopada 2011, 10:43

Continental dosłownie wzmocnił swoją oponę regionalną na przednią oś: do gamyHSR2 dołączyła wersja XL o nośności 10 ton do silników Euro 6. HTR2, opona do naczep i przyczep, w rozmiarze 385/55 R22.5 umożliwia zwiększenie całkowitej wysokości naczepy o 35 milimetrów.

HSR2 XL

Do ekonomicznych opon regionalnych na oś przednią – HSR2 w rozmiarze 385/65 R 22.5, 315/70 R 22.5 i 315/80 R 22.5 dołączyła najnowsza wersja XL z maksymalną nośnością 10 ton na oś, co jest istotne w obliczu zwiększenia masy systemów oczyszczania gazów wydechowych w pojazdach spełniających normy Euro 6.

HSR2 XL ma sztywną strukturę, poprawiony opór toczenia i wydłużony czas użytkowania, a specjalny proces nawijania opasania sprawia, że jest dostosowana do wykorzystania w pojazdach z wysoko usytuowanym środkiem ciężkości.

HTR2 o mniejszym profilu

HTR2 w rozmiarze 385/55 R 22.5 jest przeznaczona do wykorzystania w zoptymalizowanych pod względem ładowności przyczepach i naczepach. Jej profil, zmniejszony do rozmiaru 55, pozwala na zwiększenie całkowitej wysokości naczepy o 35 milimetrów, co jest szczególnie istotne w transporcie kontenerów i innych dużych ładunków.

Nowe regionalne opony przednie HSR2 XL są dostępne w rozmiarach 385/65 R 22.5, 315/70 R 22.5 i 315/80 R 22.5. Opony do przyczep HTR2 do transportu dużych ładunków są dostępne w rozmiarze 385/55 R 22.5.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!