Zakład produkcyjny KH-Kipper w Kajetanowie po raz pierwszy umieścił wywrotkę tylnozsypową W1C na podwoziu Astra 8×6 HD8 86.48. Marka Astra, należąca do Iveco, zadebiutowała na polskim rynku w 2011 roku. Model HD8 przystosowany jest do ciężkiego transportu i stanowi uzupełnienie Iveco Trakkerów.
Skrzynia o objętości 18 m sześć. została wykonana ze stali trudnościeralnej Raex. By dodatkowo wzmocnić konstrukcję, na bocznych burtach zastosowano szpanty. Po zwolnieniu zamków, burta tylna otwiera się przy podniesieniu skrzyni.
Standardowe wyposażenie to m. in. kompletna hydraulika do wywrotu, sygnalizacja podniesienia skrzyni w kabinie, konturowe oklejenie taśmami odblaskowymi, błotniki aluminiowe tylnego wózka i zamek HYFIX blokujący skrzynię na ramie.
Komentarze