W lipcu w serwisie firmy Eurocomplex Trucks w podkrakowskich Liszkach odbyła się uroczystość przekazania 50 ciągników siodłowych Renault Magnum spółce Sped Partner z miejscowości Leszcze k.Pińczowa.
Na placu przed budynkiem krakowskiego serwisu Eurocomplex Trucks stanęło w rzędzie kilkadziesiąt nowiutkich Renault Magnum 480.19, pokrytych żółtym lakierem. W dzisiejszych realiach rynku transportowego transakcja na dostawę jednej firmie aż 50 ciągników siodłowych nie zdarza się często.
Sped Partner Sp. z o.o. świadczy usługi krajowego i międzynarodowego przewozu towarów oraz usługi spedycyjne. Spółka dysponuje flotą liczącą ponad 150 nowoczesnych i ekologicznych ciągników siodłowych, mających certyfikaty niskiej emisji hałasu i spalin i nowoczesnymi naczepami (oprócz standardowych ma także specjalistyczne do przewozu materiałów sypkich – wywrotki oraz cementonaczepy – i substancji niebezpiecznych ADR). Firma świadczy usługi transportowe i spedycyjne m.in. dla Grupy Atlas, Arcelor Mittal, Grupy Lafarge, Mapei, Dyckerhoff, Nordkalk, CMC, EGM, Solbet, Kronopol i Kreisel. – By zapewnić najwyższą jakość usług, ale także obniżyć koszty systematycznie odnawiamy nasz tabor. Przed wyborem pojazdów dokładnie przyglądaliśmy się więc nie tylko parametrom pojazdów, ale także kosztom ich eksploatacji. Bardzo duże znaczenie ma dla nas również obsługa serwisowa i sposób finansowania – mówi Paweł Kisiel, prezes zarządu Sped Partner Sp. z o.o. – Na ostatnim etapie „rywalizacji” zostały dwie marki, francuska i niemiecka. Zdecydowaliśmy się na wybranie Renault, nie tylko ze względu na parametry techniczne pojazdów. Dostaliśmy bardzo dobrą ofertę finansowania z Renault Trucks Finance Services, a poza tym mamy przyjemne doświadczenia ze współpracy z firmą Eurocomplex Trucks, która będzie nasze samochody serwisować. – wyjaśnia.
– Poza tym Renault Trucks przedstawiło nam bardzo ciekawy program szkolenia kierowców, który pozwoli nam na podniesienie efektywności pojazdów przez obniżenie zużycia paliwa oraz ich bezpieczniejszą eksploatację. – dodaje Paweł Kisiel.
Pierwsze rozmowy dotyczące zakupu nowych ciężarówek rozpoczęły się jeszcze w ubiegłym roku. Szefowie Sped Partnera poprosili też wtedy o specyfikacje samochodów dopasowanych do ich potrzeb. Sped Partner użytkuje od lat dużą liczbę samochodów tej marki, ale dotąd były to pojazdy typu Premium.
Wszystkie Magnum dostarczone do Sped Partnera zostały kupione z pełnym kontraktem serwisowym i mają taką samą specyfikację. To ciągniki siodłowe o rozstawie osi 4120 mm napędzane silnikiem DXi 13 o mocy 480 KM i maksymalnym momencie obrotowym 2450 Nm.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
31.175.193.*, 7 sierpnia 2012, 12:22 0 0
Ja to jest: jeden bankrutuje (np. EQUUS) a drugi kupuje 50 ciągników...
Odpowiedz
195.42.56.*, 14 sierpnia 2012, 15:56 0 0
..w życiu piękne są tylko chwile :)
Odpowiedz