Większe możliwości oprogramowania Jaltest Soft w wersji 12.2

, 3 sierpnia 2012, 16:06

Wprowadzona przez Jaltest, nowa wersja oprogramowania diagnostycznego dla aut użytkowych i naczep daje szersze możliwości diagnostyki komputerowej, jak diagnostyka zawieszenia i hamulców skrzyni biegów Voith-Diva 5, szersza diagnostyka tachografów cyfrowych. Wersja 12.2 to także nowa funkcjonalność – tzw. autodetekcja systemów, czyli automatyczne wykrywanie zastosowanych w diagnozowanym aucie systemów , bez potrzeby ich wybierania z dostępnej listy systemów.test

Wybrane zmiany w nowej wersji Jaltest Soft:

  • Szersza diagnostyka układów Common Rail,
  • Scania: pełna diagnostyka układów BMS EBS oraz procedura regulacji obrotów biegu jałowego w Scanii 4,
  • MAN: diagnoza przez linię CAN, odczyt historii użytkowania pojazdu, diagnostyka układów klimatyzacji,
  • Volvo i Renault: możliwość kodowania wtryskiwaczy, programowanie wentylatora, wskazań zużycia paliwa,
  • Naczepy/przyczepy: pełna diagnostyka systemów Wabco EBS E i Knorr TEBS 2, parametryzacja Wabco EBS C i EBS E, łącznie ze zmianami kątów wyprzedzenia siły hamowania,
  • Diagnostyka automatycznej skrzyni biegów Voith-Diva 5; w autobusach diagnostyka zawieszenia i hamulców z kalibracją, np. Mercedes Citiliner,
  • Szersza możliwość diagnostyki TCO (tachografów cyfrowych),
  • Procedury wypalania filtra cząstek stałych w diagnostyce aut dostawczych (np. Iveco)
  • W menu oprogramowania pojawiła się nowa funkcjonalność znacznie ułatwiająca i przyspieszająca skuteczną i efektywną pracę, a mianowicie tzw. autodetekcja systemów, czyli automatyczne wykrywanie zastosowanych w diagnozowanym aucie systemów, bez potrzeby ich wybierania z dostępnej listy systemów.


Pełne katalogi oprogramowania diagnostycznego Jaltest Soft & Jaltest Info są dostępne na stronie
www.en-truck.pl.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

83.3.138.*, 23 sierpnia 2013, 20:37 0 0

tragedia nie sprzęt burdel w oprogramowaniu rozłącza się często!!!!!

Odpowiedz

77.65.15.*, 16 września 2013, 15:30 0 0

sie nie korzysta sze szkoleń technicznych to teraz miej pretensje tylko do siebie,że nie opanowałeś obsługi komputera ....żal...

Odpowiedz

109.196.39.*, 12 stycznia 2014, 15:40 0 0

Pracuję na jalteście i powiem że taki sobie sprzęt, aktualizacje kosmicznie drogie i szybko wygasająca licencja co zatym idzie brak dostępu do bazy schematów. Lepiej kupić za te pieniądze kilka serwisówek.

Odpowiedz