W ostatnim czasie firma KH-Kipper zrealizowała dostawę naczepy niskopodwoziowej dostosowanej do indywidualnych potrzeb przewozu. Klient oczekiwał, aby przy użyciu standardowego ciągnika 4×2 transportować koparkę Hyundai 380LNC9 o masie 38 t bez przekraczania maksymalnych długości i nacisków na osie.
Naczepa posiada 5 osi SAF o nośności 9 ton na każdą. Pierwsza oś jest podnoszona, druga i trzecia są sztywne, a czwarta i piąta – skrętne. Oś podnoszona podczas jazdy bez ładunku zmniejsza zużycie paliwa. Osie skrętne zwiększają zwrotność naczepy, ułatwiają manewrowanie w ciasnych zakrętach i zmniejszają zużycie ogumienia.
Rama naczepy wykonana została ze stali DOMEX, a powierzchnia ładunkowa wyłożona twardym drewnem o grubości 50 mm. Naczepa posiada balkon obudowany aluminiowymi burtami, na który możliwy jest też wjazd maszynami po wysunięciu dodatkowych najazdów.
Hydrauliczne tylne najazdy o długości 3595 mm są wykonane w formie kratownicy i posiadają regulację rozstawu. Naczepa posiada dodatkowe zabezpieczenia do blokowania przewożonej maszyny.
Długość powierzchni ładunkowej to 9000 mm + 3930 mm balkon. W części płaskiej istnieje możliwość poszerzenia do 2,9 m. Na całej długości znajdują się uchwyty do mocowania ładunku.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
89.75.72.*, 2 listopada 2012, 15:13 0 0
dobry materiał. swoją drogą ciekawe czy pojazd z naczepą ma założony monitoring GPS [adres URL] chciałbym wiedzieć co się dzieje z wartościowym transportem przewożonym za jej pomoca
Odpowiedz