Nowe Volvo FH na targach IAA w Hanowerze

, 10 września 2012, 11:51

Na wrześniowych targach IAA w Hanowerze Volvo Truck zaprezentuje swoją najnowsza serię ciągników siodłowych Volvo FH. Oprócz tego będzie można zobaczyć również szereg nowych podzespołów takich jak układ napędowy I-Torque i pierwszy silnik Volvo Trucks zgodny z normą emisji spalin Euro 6.

Osoby odwiedzający stoisku Volvo Truck, będą mieli możliwość obejrzenia nowych ciężarówek Volvo FH. Dodatkowo na stoisku będzie wystawiony pierwszy silnik Volvo Trucks spełniający normę emisji spalin Euro 6. To 13-litrowa jednostka o mocy 460 KM, najpopularniejsza w ofercie Volvo, którą udoskonalono w celu dostosowania do surowych wymagań normy Euro 6.

W Volvo Trucks odczuwamy naturalnie ogromną dumę i podekscytowanie faktem, że możemy po raz pierwszy publicznie zaprezentować nasze nowe samochody ciężarowe. Nowa seria Volvo FH symbolizuje wiele lat wytężonej pracy i innowacyjności – mówi Claes Nilsson, prezes Volvo Trucks. – Rezultatem jest wyrafinowana inżynieria i styl – połączenie, które ma zwiększać wydajność i ekonomikę paliwową oraz przyciągać absolutnie najlepszych kierowców.

Na stoisku będzie też możliwość zapoznania się z nowymi rozwiązaniami technicznymi, które zastosowano w nowych pojazdach. Są to mechanizmy, które zmniejszają zużycie paliwa oraz wpływają na komfort jazdy. Volvo Truck zaprezentuje między innymi :

  • Dwa ciągniki siodłowe 4×2 z 13-litrowym silnikiem 500 KM Euro 5, obydwa z niezależnym zawieszeniem przednim (IFS).
  • Dwa ciągniki siodłowe 4×2 z 13-litrowym silnikiem 460 KM, jeden z nich to standardowy ciągnik siodłowy z nowym silnikiem Euro 6, drugi zaś – ciągnik siodłowy z silnikiem Euro 5 i podwoziem X-Low .
  • Ciągnik siodłowy 6×4 z 13-litrowym silnikiem 460 KM Euro 5 i naczepą wywrotką.
  • Volvo FMX dla wymagającego transportu budowlanego: podwozie samochodu ciężarowego 6×4 z 13-litrowym silnikiem 460 KM Euro 5/EEV, zabudowane wywrotką trójstronną.
  • Volvo FM dla transportu regionalnego: podwozie samochodu ciężarowego 4×2 z 11-litrowym silnikiem 370 KM Euro 5/EEV, zabudowane zabierakiem bramowym.
  • Układ napędowy I-Torque ze zautomatyzowaną skrzynię biegów I-Shift 2
  • 13-litrowy silnik 460 KM Euro 6
  • Przepołowiona kabina Volvo FH
  • Silnik 16-litrowy w przekroju

(pk)

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!