Delta Trans, wspólnie z firmami CMA Monitoring oraz InterLAN, zintegrowała system monitoringu ponad 360 pojazdów z całością procesów biznesowych związanych z transportem. CMA Monitoring dostarczyło rozwiązanie sprzętowe instalowane w pojazdach i współpracujące z najnowszym systemem lokalizacji pojazdów Automonitoring 2, które z kolei zostało połączone z oprogramowaniem Speed dostarczanym przez firmę InterLAN.
W ciężarówkach zamontowano pozycjonery GPS model C2, wyposażone w moduł integracji z magistralą informacyjną CAN, moduł identyfikacji naczep, czytnik kart kierowcy tachografu cyfrowego oraz moduł pozwalający na współpracę z oprogramowaniem terminala kierowcy.
W rezultacie, firma może znacznie usprawnić i uprościć procesy związane z planowaniem pracy pojazdów i kierowców, co daje zarówno oszczędność czasu zarówno po stronie dyspozytora, jak i kierowcy.
Najistotniejsze funkcje systemu z punktu widzenia firmy transportowej:
- w pełni elektroniczne planowanie, nadzór i realizacja zleceń transportowych, odbywające się dzięki zintegrowaniu terminala kierowcy z systemem,
- możliwość śledzenia stanu realizacji poszczególnych zleceń oraz wyznaczenia trasy pojazdu przy równoczesnym monitorowaniu tej trasy przez system alarmujący każdorazowe opuszczenie korytarza przez pojazd,
- komunikacja z kierowcami bezpośrednio poprzez terminal kierowcy zintegrowany z systemem dyspozytora,
- automatyczna nawigacja do punktu docelowego,
- umożliwienie planowania czasu realizacji zadania z uwzględnieniem restrykcji związanych z czasem pracy kierowcy dzięki informacjom przekazywanym online z tachografów cyfrowych,
- śledzenie zużycia paliwa przez pojazdy w czasie rzeczywistym,
- geofencing umożliwiający alarmowanie dyspozytorów w sytuacji, kiedy istnieje zagrożenie nieterminowego dotarcia pojazdu do wskazanego miejsca rozładunku, załadunku oraz strefy,
-
generowanie elektronicznych kart drogowych dzięki integracji terminala CMA kierowcy z systemem InterLAN Speed.
Więcej informacji na www.cma.com.pl oraz www.interlan.pl
Komentarze