Jest ciekawie

, 8 października 2012, 12:18

Sześćdziesiąty drugi salon pojazdów użytkowych IAA w Hanowerze już na wstępie był rekordowy. 1 904 wystawców z 46 krajów zapowiedziało aż 354 premiery. Czy zatem kryzys w branży się skończył, czy raczej producenci szukają coraz to nowszych rozwiązań, którymi starają się kusić klientów, stosując przy tym zapewnienia, że będą one przede wszystkim bardziej ekonomiczne i ekologiczne od poprzednich? Chyba to drugie, a tak na marginesie troska o ekologie też musi mieć swoje uzasadnienie w portfelu. W trudnych czasach prawdziwych altruistów nie łatwo znaleźć.

Wróćmy zatem do nowości. "Dużych" premier było sporo. Weźmy choćby nowe ciężarówki: Volvo FH, Iveco Stralis Hi-Way, DAF XF, Mercedes-Benz Antos, MAN TG czy dostawcze Fordy Transit w trzech "smakach". Jest zatem realna szansa, że w przyszłorocznym konkursie International Truck of the Year, nie trzeba będzie łatać stawki egzotycznym Fordem Cargo z Turcji, tak jak to było w tej edycji.

Oprócz tych spektakularnych premier warto zobaczyć co nowego dzieje się w świecie naczep, opon, elektroniki, akcesoriów itp. produktów. A dzieje się naprawdę sporo. Obserwują to bacznie niewysocy goście z Azji, których przybywa z każdą edycją w postępie iście geometrycznym. Na razie ich stoiska i oferta na nich prezentowana są nieco nieporadne w formie i treści. Japończycy i Koreańczycy też tak zaczynali. Miejmy to na uwadze.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!