Duże zamówienie na Iveco Daily

, 19 października 2012, 10:44

Bydgoski dealer Iveco sprzedał 125 podwozi nowego Iveco Daily firmie Składywęgla.pl Podwozie na pełnej ramie sprawdza się w transporcie materiałów budowlanych, kruszyw a także w transporcie większych ładunków. Pojazdy nie wymagają jednak tachografu i wyższej kategorii prawa jazdy.

Daily doceniony za niezawodność

Kontrakt z bydgoskim dealerem Iveco, firmą ExMot, był podzielony na trzy etapy: w czerwcu br. klient odebrał 25 pojazdów, a w sierpniu i wrześniu po 50 sztuk. To nie pierwszy kontakt firmy Składywęgla.pl na dostawę włoskich pojazdów. W 2009 roku zakupiono dwa samochody Iveco Daily, następnie powiększono flotę do 30 pojazdów.

– „Działamy na terenach Północnej i Zachodniej Polski. Posiadamy 150 składów opałowych. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną węgla. Charakter naszej pracy wymaga użytkowania niezawodnych samochodów dostawczych. Wybraliśmy Iveco, gdyż w naszej ocenie są to pojazdy bezawaryjne” – powiedział Sławomir Ziółkowski, dyrektor działu i Logistyki Składywęgla.pl

Iveco Daily napędza 3-litrowy silnik wysokoprężny z układem common rail o mocy 146 KM. Maksymalny moment obrotowy tej jednostki w zakresie 2920-3500obr./min. wynosi 350 Nm. Dzięki zastosowaniu filtra DPF, jednostka spełnia normę czystości spalin Euro 5.

Bezpieczny i praktyczny

Zawieszenie Daily stanowią: z przodu drążki skrętne ze stabilizatorem poprzecznym, zaś z tyłu piórowe resory półeliptyczne z gumowymi odbojami i stabilizatorem. Na życzenie klienta tylne zawieszenie zostało wzmocnione dodatkowym resorem pomocniczym, pojazdy wyposażono w blokadę tylnego mostu, osłonę miski olejowej, zbiornik paliwa o pojemności 100 l, centralny zamek z pilotem oraz GPS. Dla poprawy mobilności samochodów, które będą poruszały się również wąskimi ulicami, zamontowano krótsze ramiona lusterek.

W Daily standardowo zmontowany jest pakiet bezpieczeństwa, na który składają się: m.in. ESP 9 (ASR+ABS+EBD), hamulce tarczowe na wszystkich kołach oraz światła do jazdy dziennej.

Firma Składywęgla.pl wybrała zabudowę firmy Romcar. Jest to wywrotka z 3-stronnym wywrotem, której stalowe burty zostały podwyższone do 60 cm. Do unoszenia skrzyni zastosowano silnik elektryczny współpracujący z pompą hydrauliczną zasilającą siłownik hydrauliczny. Ciekawym pomysłem wewnątrz muldy jest zamontowanie przegród umożliwiających jednoczesny przewóz np. różnego asortymentu towaru.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!