Szeroką paletę pojazdów dystrybucyjnych Mercedes-Benz i Fuso uzupełniły niedawno nowe pojazdy i odświeżone wersje znanych modeli. Nowości to m.in. Mercedes Antos, Citan, Vito E-CELL oraz Fuso Canter Eco Hybrid.
Mercedes dysponuje obecnie najszerszą ofertą pojazdów dystrybucyjnych. Jego samochody są dostępne w wielu wariantach silnikowych, nadwoziowych oraz skrzyni biegów. Paletę uzupełniły niedawno nowe wersje znanych pojazdów oraz dotąd nieoferowane modele.
Odświeżony Mercedes-Benz Antos
Antos to pierwsza ciężarówka zaprojektowana z myślą o transporcie dystrybucyjnym. Wyposażono ją w nowe silniki, które spełniają normę Euro VI. Inne zalety samochodu to w pełni zautomatyzowane przekładnie, bogate wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa oraz komfortowe i funkcjonalne kabiny. Producent poleca nowe odmiany – Loader o zwiększonej ładowności i Volumer z niższą krawędzią załadunku.
Bardziej ekonomiczny Fuso Canter Eco Hybrid
Nowy Fuso Canter Eco Hybrid zużywa nawet o 23 procent mniej paliwa niż jego poprzednik, przy czym jego cena jest niewiele wyższa. Samochód wyposażono w dwusprzęgłową przekładnię Duonic, automatyczną funkcję start-stop oraz układ elektrycznego rozruchu.
Sprinter z siedmiostopniową przekładnią automatyczną
Mercedes Sprinter to obecnie jedyny samochód w swojej klasie, wyposażony w siedmiostopniową automatyczną przekładnię. Zapewnia ona dobrą dynamikę, komfort jazdy oraz niskie spalanie. Pakiety BlueEFFICIENCY, dłuższe, oszczędzające paliwo przełożenie przekładni głównej i dodatkowe funkcje systemu ADAPTIVE ESP, oferowane są w ramach wyposażenia standardowego.
Vito E-CELL w wersji siedmioosobowej
Mercedes-Benz Vito E-CELL jest teraz dostępny jako siedmioosobowy bus załogowy. Pierwszy produkowany seryjnie van Mercedesa zaopatrzony w układ napędowy z jednostką elektryczną nadaje się do użytkowania w miastach i strefach objętych ograniczeniami ekologicznymi.
Mercedes-Benz Citan – nowość
Citan zapełnił lukę w ofercie vanów Mercedesa. Miejski dostawczak, o którym pisaliśmy przy okazji polskiej premiery, w odmianie BlueEFFICIENCY zużywa średnio zaledwie 4,3 l/100 km (według NEDC).
Komentarze