Miliony wtryskiwaczy objęte programem testów i napraw w autoryzowanej sieci Delphi Technologies

30 września 2022, 12:11

Delphi Technologies, marka należąca do BorgWarner Inc., zwiększa możliwości przychodów w ramach swojej autoryzowanej sieci, poszerzając ofertę o rodzinę wtryskiwaczy F2. Wtryskiwacze są podstawą kluczowych systemów Euro 6 w samochodach ciężarowych – w wariantach F2E, F2P i F2R – i są wykorzystywane do różnych zastosowań przez największych producentów pojazdów.

Program napraw to pakiet łączący dostęp do części, dedykowane narzędzia, dokumentację techniczną, urządzenia testowe i szkolenie dla mechaników w łatwym do przyjęcia rozwiązaniu. Oznacza to, że warsztaty mogą szybko wyposażyć swoich mechaników i podnieść ich kwalifikacje w zakresie tych wysoce pożądanych zastosowań. Proces naprawy koncentruje się na rozpylaczach, zespołach zaworów i innych elementach, które mają kluczowe znaczenia dla kontroli ciśnienia i podawania paliwa z wtryskiwacza, a także bezpośrednio wpływają na działanie silnika. Dlatego dzięki wprowadzeniu do swojej oferty serwisowej oficjalnego procesu napraw warsztaty należące do sieci Delphi Technologies są w stanie podnieść poziom zadowolenia klienta z powodu skutecznej naprawy za pierwszym razem.

Liczba pojazdów w eksploatacji, których dotyczy ten program daje firmom pewność, że ich inwestycja zostanie dobrze wykorzystana w warsztacie. Systemy F2 firmy Delphi Technologies to oryginalne wyposażenie do sprzedawanych na rynku globalnym pojazdów użytkowych Euro 6 producentów takich jak Volvo, Renault, Hyundai, DAF/Paccar i Mercedes Benz.

Ponieważ wtryskiwacze Delphi Technologies są stosowane w wielu wariantach silników, rodzina F2 odpowiada milionom wtryskiwaczy wymagających zastosowania autoryzowanego rozwiązania serwisowego. Na przykład: po drogach porusza się ponad milion pojazdów użytkowych Volvo i Renault wyposażonych we wtryskiwacze Delphi Technologies F2E. Oznacza to około 6 milionów wtryskiwaczy, które potencjalnie mogą wymagać naprawy.

Autoryzowany program napraw można połączyć z innym narzędziem do testowania wtryskiwaczy, tak aby uzyskać prawdziwie kompleksowe rozwiązanie dla pojazdów ciężarowych Euro 6. Naszą propozycją jest urządzenie Hartridge CRi-Pro, posiadające autoryzację Delphi Technologies. To 4-liniowe stanowisko do testowania wtryskiwaczy może współpracować z autoryzowanym programem napraw wtryskiwaczy z serii F2 oraz z oprogramowaniem IRIS, aby skutecznie przeprowadzać w warsztacie procedurę „test-naprawa- test”. Elementy kodu wtryskiwacza odnoszą się do części wymienionych w procesie naprawczym. Dlatego też urządzenie CRi-Pro może po zaliczonym teście wygenerować nowy kod dla naprawianego wtryskiwacza i skrócić czas potrzebny na obsługę wtryskiwacza.

Euro 6 zostaje z nami

Wysokociśnieniowe układy paliwowe Common Rail — F2E, F2P i F2R — wraz z wtryskiwaczami są kluczowym elementem pojazdów spełniających normy Euro 6. Normy emisji Euro odegrały istotną rolę w obniżeniu poziomu emisji do środowiska. Nawet po zakończeniu obowiązywania obecnych norm emisji Euro pojazdy te będą miały przed sobą długi okres eksploatacji.

– Mimo że inwestujemy w rozwijające się technologie i badania nad alternatywnymi paliwami, to zdajemy sobie sprawę, że pojazdy użytkowe kategorii Euro 6 będą jeździć po drogach całego świata jeszcze przez wiele lat i powinniśmy zapewnić dla nich rozwiązanie serwisowe, dzięki któremu będą jeździły bardziej ekologicznie, lepiej i dalej aż do końca okresu eksploatacji – powiedział Neil Fryer, wiceprezes i dyrektor generalny ds. globalnego rynku Aftermarket. – Ten program napraw dla wtryskiwaczy F2E, F2P i F2R jest wyrazem naszego dążenia do zrównoważonego rozwoju na wielu frontach. Od prostego obniżenia poziomu emisji, przez ograniczenie ilości części trafiających na wysypisko, do maksymalnego wydłużenia okresu eksploatacji elementów — korzyści są dynamiczne i dają warsztatom możliwość wyboru różnych ścieżek w dążeniu do bardziej zrównoważonego rozwoju i jednoczesnego zwiększenia zysków.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!