Przewoźnicy DHL Fracht Polska z kartami paliwowymi DKV

, 10 stycznia 2013, 16:32

Co najmniej 50 przewoźników współpracujących z DHL Fracht Polska będzie w 2013 roku korzystało z kart paliwowych DKV, w ramach programu pilotażowego wdrażanego na podstawie umowy podpisanej między DKV i DHL Fracht.

Umowa pomiędzy operatorami dotycząca rynku polskiego podpisana została w sierpniu 2012 r. Z kart DKV będą korzystać pojedynczy przewoźnicy, tworzący flotę DHL Fracht Polska. Otrzymają oni do ręki karty DKV na bazie umowy trójstronnej. Oznacza to, że nie poniosą żadnego ciężaru finansowego wydania kart, a jednocześnie uzyskają dostęp do pełnego pakietu usług DKV – włącznie z rabatami na liczne usługi oraz zwrotem VAT.

Pierwszych 50 podwykonawców DHL Fracht Polska korzysta już z programu pilotażowego. Na bazie wypracowanych praktyk do końca 2013 roku z kart DKV będą mogli skorzystać wszyscy partnerzy objęci programem. Szacunkowa liczba kart paliwowych oferowanych w ramach projektu to 600 sztuk.

Partnerzy DHL Fracht będą mogli korzystać z takich usług DKV, jak: tankowanie paliwa, rozliczanie opłat drogowych, zwrot VAT oraz usługi warsztatów i 24h pomocy drogowej.

–  „Jako DHL Fracht wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów. Podpisana umowa znacznie poprawi płynność finansową przewoźników, jakże ważną na obecnym rynku usług transportowych, pomagając nam przy tym w świadczeniu usług na niezmiennie najwyższym poziomie” – mówią Piotr Lachowski oraz Michał Gawinowski reprezentujący dział odpowiedzialny za negocjacje oraz wdrożenie projektu kart paliwowych w DHL Fracht Polska.

– „Oferując przewoźnikom to innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie będziemy wzmacniać nasze wzajemne relacje. W trakcie prac nad projektem, szczególny nacisk położyliśmy na możliwość zaoferowania naszym przewoźnikom szeregu dodatkowych korzyści, także tych wymiernych finansowo jak rabaty na zakup paliwa czy korzystne rozliczenia finansowe. Jestem przekonany, że atrakcyjność zakresu kart paliwowych DKV pozwoli nam z jednej strony na zacieśnienie dotychczasowej współpracy z przewoźnikami, z którymi już mamy podpisane umowy, a z drugiej na pozyskanie nowych partnerów, którzy wzmocnią naszą flotę. To jest dla nas ważne, bo razem tworzymy wysoką jakość obsługi klientów DHL Fracht” – podsumował Piotr Maria Sikorski, dyrektor zarządzający DHL Fracht Polska.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!