Nowe opony RHS II+ i RHD II+ Goodyeara w rozmiarze 17.5” do przewozów regionalnych na oś sterującą oraz napędową mają za zadanie zmniejszać zużycia paliwa i skracać drogę hamowania na mokrej nawierzchni.
Regional RHS II+ i RHD II+ Goodyeara
Nowe opony Goodyeara zapewniają mniejsze zużycia paliwa i skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z wcześniejszymi modelami (RHS II i RHD II) . Opony noszą nazwę Regional RHS II+ i RHD II+. Opór toczenia nowych modeli jest średnio o 12% mniejszy, a przyczepność na mokrej nawierzchni lepsza o 16%.
Dla większości operatorów przewozów regionalnych i zajmujących się dystrybucją towarów najważniejszym czynnikiem jest przebieg, zaś pozostałe priorytety to przyczepność na mokrej nawierzchni i efektywność paliwowa. Goodyear przekonuje, że jego nowe opony nie tylko gwarantują długie przebiegi, zgodnie z trendem wyznaczonym przez ich poprzednie generacje, lecz także charakteryzują się udoskonaleniami w innych kluczowych obszarach, m.in. trwałości konstrukcyjnej.
Nowe opony zostały zatwierdzone przez dużych producentów pojazdów ciężarowych, takich, jak DAF i Mercedes-Benz. Goodyear Regional RHS II + i RHD II + można bieżnikować i pogłębiać. Opony są dostępne w rozmiarach 205/75R17.5, 215/75R17.5 i 245/70R17.5.
Komentarze