10 Renault Magnum dla Magtransu

1 marca 2013, 14:54

Renault Trucks przekazało 10 ciągników siodłowych Magnum jednemu z największych świętokrzyskich przewoźników – firmie Magtrans z Buska-Zdroju.

Magnumy dla Magtransu

Renault Magnum MagtransPrzekazanie odbyło się 5 lutego 2013 r. w kieleckim serwisie Renault Trucks prowadzonym przez firmę Tandem. Pojazdy zostały ustawione przed halą serwisową. Po odbiór kluczyków do nowych aut razem z grupą kierowców i synem Piotrem przyjechał Edward Magdziak, właściciel Magtransu. Sama uroczystość była krótka – klucze do 10 Magnum wręczyli przewoźnikowi Rajmund Pezowicz, dyrektor handlowy Renault Trucks Polska oraz Tomasz Bultrowicz, menedżer działu sprzedaży bezpośredniej.

Pod maską przekazanych Renault Magnum pracują sześciocylindrowe silniki Euro 5 o pojemności 13 litrów i mocy 480 KM.

Magtrans już wcześniej współpracował z Renault Trucks. Jedynymi ponadstandardowymi rozwiązaniami, które zostały zastosowane w wydanych w lutym Magnumach są wzmocnione przednie osie o nośności 7,5 t, współpracujące z resorami o nośności 8 t i zautomatyzowane skrzynie biegów Optidriver+ (na które firma zdecydowała się po raz pierwszy). Wszystkie wcześniej kupione przez Magtrans samochody miały mechaniczne przekładnie.

Magtrans to jedna z największych firm transportowo-spedycyjnych na południu Polski. Powstała w 1982 roku oferując swoim klientom usługi w transporcie krajowym. Pierwszą „zachodnią” ciężarówką we flocie buskiego przedsiębiorcy był w 1993 roku jeden z pierwszych egzemplarzy Renault Major z montowni w Starachowicach (było to wtedy rozwiązanie pozwalające na zmniejszenie wysokości opłat celnych za pojazdy zagranicznej produkcji). Potem były też następne Majory, a później Premium i Magnum. We flocie Magtransu dysponującej dzisiaj 200 samochodami, pojazdy  Renault Trucks mają bardzo duży udział. Charakterystyczne czerwono-srebrne zestawy Magtransu widać nie tylko na polskich drogach. Większość czasu spędzają na międzynarodowych szlakach.

Od 2007 roku firma świadczy też usługi w zakresie logistyki kolejowej. Działalność związana ze spedycją kolejową prowadzona jest na terminalu kolejowym PKP w Busku Zdroju oraz na terminalu przeładunkowym LHS Gołuchów (szeroki tor). Tu specjalizacja to przewozy do krajów byłego WNP, ale dzięki możliwości załadunku towarów na wagony normalnotorowe na terminalu w Busku-Zdroju, jest też  możliwa wysyłka towarów w innych kierunkach Europy. Magtrans zajmuje się także spedycją i logistyką (ma własny magazyn o powierzchni ponad 5000 m kw.), hurtową i detaliczną sprzedażą paliw i opału, prowadzi serwis i myjnię samochodów ciężarowych oraz pełnozakresową Okręgową Stację Kontroli Pojazdów.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!