Sogefi Group wprowadza na rynek nową markę filtrów dostosowanych specjalnie dla segmentu lekkich pojazdów użytkowych, ciężarówek i autobusów. W ramach marki Sogefi Pro oferowanych będzie ponad 500 referencji filtrów, co stanowi ponad 90 procent pokrycia rynku w Europie.
W ofercie SogefiPRO znalazły się wszystkie aplikacje HD oferowane do tej pory pod markami Purflux, Fram, CoopersFiaam oraz Tecnocar. Rynek, na którym funkcjonować będzie marka Sogefi Pro, można podzielić na następujące segmenty: 78 proc. – lekkie pojazdy użytkowe, około 19 proc. – ciężarówki i wreszcie 3 proc. – autobusy. Całość rynku docelowego to około 10 milionów pojazdów ciężkich na ośmiu rynkach europejskich.
– „Dystrybutorzy części samochodowych w całej Europie właśnie teraz inwestują na tym rynku” – powiedział Andrea Taschini, Dyrektor Zarządzający Sogefi Aftermarket Division – „O tym, że w sektorze HD tkwi ogromny potencjał świadczą fakty: po pierwsze samochód ciężarowy potrzebuje nawet 11 różnych filtrów. Po drugie, jeśli weźmiemy pod uwagę częstotliwość wymiany, w samochodach ciężarowych wymienia się ok. 6 filtrów w ciągu roku, w porównaniu do średnio 2 w przypadku samochodów osobowych”.
Filtry do pojazdów ciężkich Sogefi Pro będą spełniać wymagania normy Euro VI – najnowszych przepisów dotyczących emisji spalin z silników wysokoprężnych wprowadzanych przez Komisję Europejską. Komisja proponuje zmniejszenie emisji tlenków azotu i cząstek stałych z silników autobusów i ciężarówek. Norma ma obowiązywać od 2013 roku.
Nowy katalog Sogefi Pro w wersji drukowanej jest dostępny dla klientów firmy na zamówienie, zaś wersja elektroniczna – na stronie www.sogefipro.com. Szczegółowe informacje o marce znaleźć można także w programie do zarządzania danymi Tecdoc.
Komentarze