Na terenach doświadczalnych byłego poligonu wojskowego w Münsingen i na drogach publicznych w jego okolicy inżynierowie testowi Mercedes-Benz Trucks przeprowadzają obecnie testy prototypów akumulatorowo-elektrycznego eActrosa 600 – zarówno w wariancie ciągnika siodłowego, jak i podwozia ciężarowego.
Zróżnicowana topografia Jury Szwabskiej umożliwia sprawdzenie możliwości elektrycznej ciężarówki w różnych warunkach. Testy tła akustycznego eActrosa 600 inżynierowie przeprowadzają na sprawdzonym torze do pomiarów akustycznych w Münsingen, który jest idealnym środowiskiem testowym ze względu na swoje położenie w spokojnej okolicy. eActros 600 ma osiągnąć gotowość do produkcji seryjnej w roku 2024, a jego zasięg bez dodatkowego ładowania wyniesie ok. 500 km. Światowa premiera elektrycznej ciężarówki do transportu dalekobieżnego odbędzie się 10 października bieżącego roku.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Obywatel, 3 sierpnia 2023, 12:08 0 0
Ten portal stał się ostatnio centrum reklam pojazdów elektrycznych
Odpowiedz