Już po raz szósty Continental przygotował ranking najlepszych serwisów należących do Sieci Conti360° Fleet Services. Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu wykazali się najwyższą jakością obsługi klienta, szybkością realizacji zleceń oraz terminowością ich rozliczania.
W tegorocznej edycji konkursu tytuł Serwis Roku Sieci Conti 360° 2013 otrzymały:
- Region Północno-Zachodni – Czogum
- Region Południowo-Zachodni – Marek-Marek
- Region Północno-Wschodni – Pneuhage
- Region Centralny – Gas Truck Plus
-
Region Południowo-Wschodni – KAROGUM
Ranking powstaje na podstawie corocznego audytu prowadzonego w całej sieci Conti360°. Najwyżej ocenione serwisy otrzymują tytuł Partnera Serwisowego Sieci Conti360°, co wiąże się dla nich z dodatkowymi korzyściami. Wybrana grupa najlepszych serwisów w pierwszej kolejności wykonuje usługi zlecane przez Continental i floty transportowe.
Na zakończenie roku kalendarzowego następuje weryfikacja współpracy i ocena wyników. Na tej podstawie dokonywany jest wybór najlepszego serwisu w regionach handlowych Continental w Polsce.
– „Firmy transportowe oczekują od serwisów sprawnej obsługi oraz profesjonalnego wsparcia w zakresie doboru i późniejszej eksploatacji ogumienia. Dzięki naszemu rankingowi możemy weryfikować, które z serwisów oferują swoje usługi na najwyższym poziomie. Dodatkowo element rywalizacji między firmami motywuje je do stałego ulepszania świadczonych przez nie usług” – powiedział Łukasz Puchała, Conti360 Network Manager.
Conti360° Fleet Services to kompleksowa oferta firmy Continental dla flot ciężarowych, obejmująca pięć elementów usługowych. W przypadku problemu z oponami na drodze moduł ContiBreakdownService, skraca czas postoju. Usługa ta jest dostępna w całej Europie całodobowo przez 365 dni w roku. W ramach usługi ContiFleetCheck klienci mogą zdecydować się na powierzenie specjalistom Conti360° monitorowania zużycia opon przez cały okres eksploatacji aż do planowanego zakupu nowych. Moduł ContiFleetCheck pokazuje zachodzące zmiany w stanie zużycia i kondycji opon w czasie eksploatacji oraz dokumentuje podjęte działania w ramach bieżącej obsługi. ContiFleetReporting archiwizuje dla klienta wszystkie dane dotyczące opon, raporty stanu i analizy kosztów oraz zapewnia przejrzystość rozliczeń. Natomiast ContiCasingManagement to moduł obejmujący odbiór, kontrolę i zwrot zużytych opon do bieżnikowania lub recyklingu po zakończeniu ich „pierwszego życia”.
Komentarze