Nowe technologie stosowane w układach hamulcowych przeznaczonych do europejskich zastosowań w autobusach, ciężarówkach i przyczepach można było obejrzeć w hali 5.1, na targach Automechanika Frankfurt 2024.
Odwiedzający stoisko Cummins na targach Automechanika, od 10 do 14 września mogli zapoznać się z aktualnymi i przyszłymi rozwiązaniami technologii hamulcowych.
Regenerowane zaciski
Firma Cummins zaprezentowała swoją zaktualizowaną ofertę zacisków hamulcowych Meritor® Air Disc Brake do zastosowań w autobusach, ciężarówkach i przyczepach. Oprócz części oryginalnego wyposażenia pojazdów i regenerowanych zacisków, Cummins ogłosił wprowadzenie na rynek regenerowanych zacisków do zastosowań europejskich od zaufanej północnoamerykańskiej marki Euclid®. Jest to pierwsza z serii premier produktów pod marką Euclid w Europie.
Zaciski hamulcowe Euclid dostępne w Europie
Euclid jest marką znaną na rynku północnoamerykańskim w zakresie precyzyjnie zaprojektowanych części zamiennych do lekkich, średnich i ciężkich ciężarówek, autobusów i przyczep od ponad 80 lat. W 1998 roku Euclid został przejęty przez Meritor, a następnie Cummins przejął Meritor w 2022 roku. Marka jest znana z korzystnej relacji ceny do jakości.
Asortyment klocków hamulcowych
Cummins promował także swoje zrewidowane portfolio klocków hamulcowych do pojazdów użytkowych, obejmujące produkty obecnie dostosowane do kategorii Meritor Genuine, Premium i Allfit. Portfolio obejmuje oryginalne klocki hamulcowe i produkty z rynku wtórnego, w tym Positive Pad Retraction (PPR) – najnowszą generację technologii klocków hamulcowych Meritor. System PPR, oferowany jako rozwiązanie modernizacyjne, może pomóc zmniejszyć wpływ na środowisko poprzez redukcję emisji CO2, dzięki poprawie efektywności, a także wydłużyć żywotność klocków i tarcz hamulcowych.
Zaktualizowane katalogi
Całkowicie zaktualizowane serie zacisków i klocków hamulcowych zostaną szczegółowo opisane w zmienionych katalogach, dostępnych za pośrednictwem platformy internetowej Meritor Parts Xpress w tym roku. Katalogi zawierają zaktualizowane informacje o zastosowaniach i odniesieniach krzyżowych, a także przyjazne dla użytkownika przewodniki kupującego, które pomogą klientom dokonać wyboru.
Chris Freeman z dywizji Cummins Drivetrain and Braking Systems Europe, powiedział:
– To fantastyczne, że wracamy na targi Automechanika i prezentujemy nasze portfolio hamulców na rynku europejskim. Wprowadzanie nowych serii produktów jest zawsze interesujące, ale wprowadzanie do Europy znanych marek branżowych, które odniosły duży sukces w USA, jest niezwykle ekscytujące. Wiemy, jakie korzyści mogą przynieść nasze produkty i z pasją nawiązujemy kontakt z klientami podczas targów.
Komentarze