DSV Road podjęło decyzję o zatrudnieniu trzech nowych managerów do spraw rozwoju biznesu. Marcin Szlęzak, Paweł Osiak i Jarosław Bomba będą rozwijać transport drogowy i logistykę kontraktową w polskiej dywizji DSV Road.
Plany DSV Road na najbliższe dwa lata zakładają zwiększenie przychodów firmy o min. 10 proc. w stosunku do wyników osiągniętych na koniec 2013 r, kiedy przychody wyniosły ponad 332 tys. złotych.
Zadaniem Marcina Szlęzaka będzie zwiększenie udziału DSV Road na rynku transportowym centralnej Polski oraz wprowadzanie i sprzedaż nowych produktów na terenie całego kraju. Do jego zadań będzie także należał rozwój m.in. transportu produktów leczniczych i wyrobów medycznych, dóbr FMCG oraz współpraca z firmami kurierskimi.
Paweł Osiak, odpowiada za rozwój biznesu drogowego w rejonie Polski południowej oraz za rozwijanie współpracy w wybranych segmentach rynku m.in. automotive oraz AGD. Do zadań nowego managera należeć będzie także rozwój sektora transportu międzynarodowego, szczególnie na kierunkach Niemcy i Turcja, w tym także rozwój serwisu drobnicowego.
Zadaniem Jarosława Bomby jest aktywizacja usług transportu krajowego i operacji cross-dockowych w regionie Gdańska, Bydgoszczy i Olsztyna jak również koordynacja i nadzór nad działaniami operacyjnymi w regionie Północ. Dodatkowo będzie on rozwijał obsługę logistyczną branży chemicznej w oparciu o dotychczasowe doświadczenia firmy.
Piotr W. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road, powiedział:
– „Wszyscy trzej nowi managerowie ds. rozwoju biznesu mają duże doświadczenie w branży TSL, a do tego są młodzi i ambitni. Jestem przekonany, że dzięki takiemu wzmocnieniu będziemy w stanie zrealizować nasze plany i przyspieszyć tempo rozwoju DSV Road w Polsce."
Komentarze