Oferta pojazdów Isuzu w Inter Cars SA

, 21 marca 2014, 14:07

Inter Cars SA uruchomił niedawno salon firmowy Isuzu. Został tym samym autoryzowanym dilerem pikapów Isuzu, będzie też sprowadzać do Polski samochody ciężarowe tej marki. Przedstawiamy szczegółowy zarys nowej inwestycji Inter Cars.

Salon Inter Cars SA

Sprzedaż samochodów Isuzu będzie odbywać się w salonie w Czosnowie przy ulicy Gdańskiej 27 (obok siedziby Inter Cars przy trasie nr 7). Salon posiada magazyn o łącznej powierzch­ni 300 m2 i składa się z 3 poziomów wielko­ści 105 m2. Na miejscu znajduje się również warsztat o powierzchni 490 m2, wyposażony w dwa podnośniki 5 t oraz jeden przejezd­ny o udźwigu 22 t. Pełnowymiarowe bramy 4,2×4,25 m umożliwiają wjazd i obsługę na­wet autobusów. Warsztat daje możliwość ustawiania geometrii, przeprowadzenia pełnej diagnostyki, naprawy układów kli­matyzacji, możliwość wykonania wszystkich czynności obsługowych i przeglądowych. Dodatkowo posiada stanowiska wulkaniza­cyjne i do wymiany opon.

Wyposażenie serwisu to najnowocześniej­sze urządzenia z oferty Inter Cars: Bosch, Beissbarth, Hans, Texa, Sonic, ATE. Doce­lowo zespół będzie składał się z 10 osób. Jego trzon to pracownicy autoryzowanych stacji serwisowych z wie­loletnim stażem, diagnosta z praktyką w ja­pońskich samochodach dostawczych oraz zespół mechaników.

Serwis ma pełnić rolę szkoleniowo-dydak­tyczną, gdzie będą szkoleni warsztatowcy. Salon w Czosnowie to pierw­sza placówka w naszym kraju, w której pod jednym dachem sprzedawane są samochody z segmentu pikap, samochody dostawcze do 3,5 t DMC, lekkie ciężarówki 3,5-7,5 t DMC oraz auta ciężarowe 7,5 – 12 t DMC. Planuje się utworzenie kolejnych salonów sprzedaży samochodów ciężarowych w Sieradzu i Łodzi.

Pojazdy Isuzu

Konstrukcja pojazdów użytkowych Isuzu, nawet tych najmniejszych, jest oparta na ra­mie, a silnik umieszczono nad osią przednią. Z przodu i z tyłu zastosowano resory pióro­we, koła tylnej osi są podwójne (tzw. bliźnia­ki). W porównaniu z konkurencją, ciężarówki Isuzu przekonują prostotą i solidnością kon­strukcji, z minimalną ilością elektroniki, co za­pewnia prostą i niedrogą naprawę. Pojazdy te są produkowane w Japonii i montowane we włoskiej montowni. Ciężarówkę zgodną z zamówieniem polskiego klienta można dostarczyć w ciągu miesiąca.

Inter Cars będzie sprzedawał również części zamienne do silników Isuzu: sa­mochodowych, przemysłowych (KU­BOTA), pracujących w maszynach bu­dowlanych (np. KOMATSU, JCB, wybrane modele CASE) oraz silników stacjonarnych, trakcyjnych i zaburtowych. Trwają negocjacje w sprawie ewentualnego importu autobu­sów klasy midi (długość 7-9 m), mogących przewozić od 24 do 34 osób. Autobusy na podwoziach Isuzu są produkowane i ka­rosowane w tureckich zakładach Anadolu ISUZU w miejscowości Gebze.

Obsługą posprzedażną pikapów zajmie się punkt w Czosnowie i obecni dilerzy sieci ISU­ZU AP. Obsługę serwisową ciężarówek będą przeprowadzać niektóre warsztaty skupione w sieci Q-Service Truck.

Isuzu hołduje sprawdzonym rozwiązaniom konstrukcyjnym w swoich samochodach i silnikach, i być może dzięki temu, ma swo­ich zagorzałych zwolenników na całym świecie. Produkty Isuzu spełniają wszystkie obowiązujące nor­my, choć zaprojektowane są w sposób nie­skomplikowany i przyjazny dla użytkownika, a także warsztatów naprawczych. Taka fi­lozofia wynika z oczekiwań nabywców i warunków użytkowania. Produkty Isuzu eks­ploatowane są na budowach, w kopalniach, na pustyniach i azjatyckiej dżungli, gdzie nie ma sprzyjających warunków serwisowych.

Dostawy części zamiennych będą wykorzy­stywały logistykę Inter Cars. Jeżeli potrzeby klienta w zakresie zabudowy pojazdu użyt­kowego będą wykraczały poza bogatą, fa­bryczną ofertę, będzie można je zaspokoić w inny sposób. Każdą inną zabudowę, np. chłodni, można wykonać w zakładach Feber. Potencjalni klienci Isuzu w Inter Cars będą mogli liczyć także na atrakcyjną, specjalnie opracowaną ofertę finansowania zakupu pojazdów.

Typy samochodów dostępne w salonie Inter Cars SA

Salon Isuzu Inter CarsPikap Isuzu D-MAX oferowany z pojedynczą, przedłużoną lub podwójną kabiną. Ze wzglę­dów wytrzymałościowych ma konstrukcję ramową. Pojazd ma dołączalny napęd na obie osie z reduktorem 2:1 i napędzany jest doładowanym dwu­stopniową turbosprężarką silnikiem Diesla o pojemności 2,5 l i mocy maks. 163 KM. Silnik współpracuje z manualną, 6-biegową skrzy­nią biegów lub 5-biegowym automatem. Oferuje się trzy poziomy wyposażenia. Gwaran­cja na pojazd wynosi 3 lata lub 100 tys. km, ale na silnik i napęd – 5 lat lub 150 tys. km.

Ciężarówki o DMC do 3,5 t. (prawo jazdy kat. B) oferowane są z trzema rozstawami osi i w wielu wariantach fabrycznych zabudów, np. wywrotka, wywrotka z HDS, skrzyniowy, kon­tener 24 m³ o ładowność 1 – 2,5 t. Pojazdy oferowane są z wąską lub szeroką kabiną. Wersja z wąską kabiną i najkrótszym rozsta­wem osi to idealny pojazd do poruszania się w wąskich uliczkach, w parkach czy na cmentarzach.

Ciężarówki o DMC od 3,5 do 7,5 t. posiadają wąską (gama L), szeroką (gama N) lub bryga­dową (7 osób) kabinę, z kilkoma rozstawami osi, a nawet z napędem na obie osie. Pojazdy o DMC od 5 do 7,5 t (gama P) oferowane są z szerszą lub brygadową kabiną.

Ciężarówki o DMC od 7,5 do 12 t. są oferowa­ne z kabiną szeroką i kilkoma rozstawami osi. Najcięższe pojazdy na osi tylnej wyposażone są w zawieszenie pneumatyczne.

Pojazdy o DMC od 3,5 do 5 t są napędzane 16-zaworowym (DOHC), doładowanym tur­bosprężarką silnikiem Diesla (common rail) o pojemności 3 l i mocy maks. 110 kW (150 KM). W pojazdach o DMC powyżej 5 t na­bywca ma do wyboru silnik 3 l lub mocniej­szy, 8-zaworowy (SOHC) o pojemności 5,2 l i mocy maks. 140 kW (190 KM-206 KM). Na ciężarówki udzielana jest 2-letnia gwarancja bez limitu przebiegu.

Komentarze

Brak komentarzy