Szpaler ciężarówek przemierzających pospiesznie kilometry dróg, zwracający na siebie uwagę kierowców i przechodniów. Prowadzi je amerykańska maszyna – Freightliner Coronado, czyli Show Car, należący do Inter Cars SA. Tak rozpoczyna się reklama jednego z marketów budowlanych, w których widowiskowy pojazd wystąpił w roli głównej.
Tym razem amerykańska ciężarówka zwróciła uwagę filmowców, którzy ze względu na interesujący wygląd, postanowili wykorzystać ją w reklamie. Fabuła jest następująca: ciężarówki dynamicznie zmierzają do magazynu. Czekają na nie dziesiątki pracowników. W każdym z tych ujęć Show Car prezentuje się w pełnej krasie. Reklama rozpoczęła swoją emisję na początku czerwca.
Freightliner Coronado na co dzień jest częścią programu bezpłatnych szkoleń technicznych przy współpracy z kluczowymi dostawcami, prowadzonych przez Inter Cars SA pod hasłem „Inwestuj w siebie i pracowników”. Show Car, czyli mobilna sala szkoleniowa, odwiedza cyklicznie filie Inter Cars SA w Polsce i za granicą. Szkolenia techniczne i praktyczne kierowane są do mechaników i właścicieli warsztatów, a także przedstawicieli handlowych. Corocznie odbywa je kilkanaście tysięcy osób.
Na uwagę zasługuje atrakcyjna naczepa, która zamienia się w 45-osobową, komfortową salę, wyposażoną w system multimedialny z możliwością emisji materiałów 3D. Znajduje się w niej najnowsza ekspozycja narzędzi oraz wyposażenia warsztatów. Naczepa rozsuwa się hydraulicznie na boki. Posiada też opatentowany system otwierania i zamykania schodów, które uzyskują zakładane położenie, zaraz po jej rozłożeniu.
Komentarze