Wszyscy zainteresowani rynkiem ciężarowym trafili do Strefy Ciężkiej znajdującej się na 14. targach części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów. Specjalnie dla nich, po raz pierwszy w długiej historii targów, organizatorzy przygotowali halę o powierzchni blisko 2000 m2.
Hala pomieściła kilkudziesięciu dostawców części zamiennych do pojazdów użytkowych. Niektórzy z nich zadecydowali o ustawieniu dwóch stoisk – w segmencie dedykowanym autom osobowym i Strefie Ciężkiej. Zaprezentowały się tu takie firmy jak: Wabco, Knorr, Meritor, Donaldson, ZF Service, Feber, Schaeffler, Kolbenschmidt, Lema SRL, Nissens, Mobil, Fomar Friction, Febi, Hella, Exide, Dolz, Convind, DT Spare Parts, CEI, Vanstar, Eurolites, Tes, V.Orlandi, Varta, WAŚ.
W centralnym miejscu hali znalazło się stoisko Inter Cars, które zgromadziło wszystkie działy spółki zaangażowane w obsługę klientów rynku ciężarowego. Było to miejsce przeznaczone do rozmów z klientami, wymiany podglądów i doświadczeń. Odwiedzający stoisko w Strefie Ciężkiej wypełniali ankietę dotyczącą nowej strony internetowej truck.intercars.com.pl. Odwiedzający mogli także spróbować swoich sił w symulatorze jazdy ciężarówką i wziąć udział w szeregu bezpłatnych szkoleń technicznych, które odbywały się w Show Car.W ekspozycji znalazło się też miejsce dla prasy branżowej.
Strefa Ciężka podczas minionych targów to kolejny sygnał dla klientów Inter Cars z rynku pojazdów użytkowych, że oferta części zamiennych i wyposażenia warsztatowego do ciężarówek będzie wciąż rozwijana i uzupełniana. Inter Cars stale pracuje nad kompletacją oferty i podniesieniem jakości obsługi segmentu ciężarowego. Inter Cars chce kompleksowo obsługiwać wszystkich kierowców i właścicieli ciężarówek oraz warsztaty specjalizujące się w ich naprawach.
Już teraz wiadomo, że Strefa Ciężka pojawi się także na przyszłorocznych targach Inter Cars.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
212.180.235.*, 16 września 2014, 16:20 0 0
"Strefa ciężka...udany eksperyment." Bzdura!!! Byłem, widziałem i śmiało mogę powiedzieć że poza dziewczynami niczego ciekawego tam nie zobaczyłem. Bo co z tego, że było stoisko producenta, skoro ludzie obsługujący nie mieli najmniejszego pojęcia o transporcie i tematach związanych. Mało tego, gdy pytałem o rzeczy związane z dziedziną wystawiającego to moi rozmówcy tylko głupio się usmiechali robiąc przy tym wielkie oczy i wymijająco informowali, że chętnie odpowiedzą na emaila!
Jednym słowem, DZIECINADA!
Odpowiedz