V. Orlandi: A ile pociągnie Twój sprzęg?

, 14 listopada 2014, 15:44

V. Orlandi to uznane w Europie przedsiębiorstwo, posiadające rozbudowaną na całym świecie sieć dystrybutorów i serwisów. Od prawie pięciu lat firma może również pochwalić się prężnie działającym oddziałem w Polsce.

Magazyn V. Orlandi Poland znajduje się w niewielkiej odległości od Poznania, a wysyłka produktów do klientów odbywa się w ciągu maksymalnie 24 godzin. Inną, niezaprzeczalną zaletą magazynu w Polsce jest błyskawiczna dostępność części zamiennych, co ma ogromne znaczenie w kontekście sprawnie działającego taboru.

Szeroka gama produktów V. Orlandi zapewnia firmie wysoki poziom konkurencyjności na rynku komponentów do samochodów ciężarowych i maszyn rolniczych. Wiodącymi produktami firmy są systemy sprzęgające takie jak: zaczepy automatyczne i kulowe, siodła żeliwne i stalowe, haki dla pojazdów wojskowych czy też zaczepy dla przewozów ponadgabarytowych. Listę asortymentu uzupełniają końcówki dyszli, nogi podporowe do naczep, sworznie królewskie, obrotnice oraz pełna paleta sprzęgów dla ciągników rolniczych wielu marek.

Na tle konkurencji, firmę V. Orlandi wyróżnia innowacyjność produktów oraz dążenie do zadowolenia klienta zarówno pod względem jakości jak i ekonomicznego użytkowania. Dlatego V. Orlandi stworzyło specjalistyczne produkty dla wymagających użytkowników.

Jednym z nich jest sprzęg EH50 „Leśnik” o średnicy sworznia ø50. Jest to produkt dla specjalistycznych zastosowań. Dzięki specjalnemu łożyskowaniu na osi, zaczep ma możliwość wychyłu paszczy aż do 30 stopni w płaszczyźnie pionowej, co predestynuje ten sprzęg do pracy w ciężkim terenie takim jak las, plac budowy itp. „Leśnik” w połączeniu z przyczepą z przednią osią skrętną idealnie pokonuje wszelkie nierówności, dzięki czemu ryzyko uszkodzenia lub szybszego zużycia sprzęgu podczas pracy jest minimalne.

Sprzęg GE520 „Australia” to zaczep ø50 produkowany specjalnie na rynek australijski dla jeżdżących tam pociągów samochodowych. Wartość D tego sprzęgu to aż 280kN, co w połączeniu ze specjalnie wzmacnianym sworzniem oraz tulejami pozwala sprostać ekstremalnym przeciążeniom. Dzięki temu, mając gwarancję najwyższej trwałości produktu, klient oszczędza na serwisie sprzęgu w trakcie całego okresu użytkowania.

Siodło FDH charakteryzuje się prostą i solidną konstrukcją, łatwą wymianą części zamiennych. System wspomagania podnoszenia siodła pozwala na szybką zmianę wysokości. W niecałe pół minuty możemy przystosować ciągnik typu MEGA do pracy ze standardową naczepą, co daje ogromną elastyczność przewoźnikowi, łatwość w uzyskaniu lepiej płatnego frachtu, większą kompatybilność z dostępnymi na rynku naczepami, brak obaw o postój w trakcie serwisu naczepy. Możliwy jest ponowny montaż siodła FDH na nowym ciągniku w przypadku wymiany taboru. 

Gamę specjalistycznych rozwiązań V. Orlandi uzupełniają łoża przesuwne FSL (18t) i FSH (22t) stosowane w celu regulacji położenia siodła względem osi wzdłużnej pojazdu. Ponadto siodło ponadgabarytowe RP100 – wychylne w dwóch płaszczyznach oraz siodło kompensacyjne RP10-K. Listę nowości uzupełniają gruntownie przebudowany sprzęg w standardzie skandynawskim E57 oraz sworzeń królewski 2’’, który ponownie jest produkowany przez V. Orlandi.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!