Inter Cars wzmacnia ofertę turbosprężarek do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. W efekcie rozszerzenia współpracy z firmą Moto Remo, klienci dystrybutora otrzymają także wsparcie techniczne i produktowe.
Coraz więcej silników niezależnie od liczby cylindrów i pojemności wyposaża się w układy doładowania. Najpopularniejszą jego formą jest zastosowanie turbosprężarki, która znajduje się w praktycznie każdym doładowanym silniku. Stąd na rynku jest coraz większy popyt na ten asortyment. W ofercie Inter Cars znajdują się wszystkie typy turbosprężarek. Wynika to z faktu, że firma Moto Remo jest generalnym, autoryzowanym dystrybutorem w Polsce takich marek jak: Honeywell (Garret), Borg Warner (KKK, Schwitzer) i Mitsubishi.
– „Zajmujemy się sprzedażą, naprawą oraz diagnostyką turbosprężarek. Oferujemy zarówno produkty nowe, jak i regenerowane. W codziennej pracy stosujemy wyłącznie oryginalne części oraz zestawy naprawcze. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i fachowe doradztwo, naprawy oraz ekspertyzy." – mówi Krzysztof Burzyński właściciel firmy Moto Remo.
Klienci jak również sprzedawcy zatrudnieni w Inter Cars SA będą mieli dostęp do nowych szkoleń techniczno-produktowych oraz wyłącznie technicznych w zakresie turbodoładowania silników spalinowych stosowanych w pojazdach samochodowych, maszynach rolniczych i budowlanych. Szkolenia techniczno-produktowe już odbywają w ramach Show Car, a szkolenia wyłącznie techniczne odbędą się już w drugiej połowie kwietnia. Więcej informacji na www.szkolenia.intercars.com.pl
Co się zmieni?
- Niższe ceny oferowanych turbosprężarek,
- Dostępność „turbiny” w czasie krótszym niż 2 godziny,
- Szersza oferta oraz dostępność w filii „od ręki „ najpopularniejszych referencji,
- Całość oferty jest skatalogowana w IC Katalog online. Klienci znajdą tam również elementy dodatkowe jak przewody olejowe czy komplety uszczelek. (te „drobne” elementy należy wymienić na nowe razem z wymianą turbiny),
- Turbiny regenerowane dostępne są w programie TR czyli ze zwrotem rdzenia,
- Rozpatrywanie reklamacji maksymalnie do 5 dni.
Do tej pory klient reklamujący turbosprężarkę musiał liczyć się z czasem około 14 dni na jej rozpatrzenie. Teraz ten proces będzie trwał tylko 3-5 dni. W tym celu powstał help desk z infolinią, na którą mechanik będzie mógł zadzwonić i skonsultować temat ze specjalistą jeszcze przed zgłoszeniem reklamacji.
Help desk techniczny – reklamacje, wszelka pomoc techniczna, problemy z weryfikacją, diagnozowanie turbosprężarek: 605 500 780 Sylwester Cichocki
Help desk produktowy – doradztwo, dobór nie tylko turbiny, ale także części i elementów: Marcin Rynkowski 605 500 780, Przemysław Neuman 506 545 630.
Komentarze