Wystarczająca ilość środków smarnych maszyn lub pojazdów transportowych jest niezbędna do ich prawidłowej eksploatacji. Aby ułatwić codzienną eksploatację pojazdów, KH-KIPPER proponuje w swoich zabudowach wywrotkach, przyczepach, naczepach i urządzeniach hakowych system automatycznego smarowania firmy Groeneveld.
Na majowych Targach Autostrada-Polska, Rotra 2015 KH-KIPPER zaprezentuje udoskonalony model zabudowy half-pipe wyposażony w inteligentny system dozowania smaru. Zapewnia on minimalne zużycie smaru, obniżenie do minimum kosztów serwisu i przestojów w pracy ograniczając czasochłonne smarowanie ręczne.
Najpopularniejszym systemem automatycznego smarowania na smar EP-0 stosowanym w transporcie drogowym jest jednoprzewodowy system zwany SingleLine, który automatycznie smaruje każdy punkt smarny w pojeździe, przy tym na bieżąco monitoruje przebieg procesu smarowania oraz przekazuje niezbędne informacje kierowcy.
Regularne i precyzyjne podawanie niewielkich ilości smaru podczas pracy pojazdu na pełnych obrotach zapewnia właściwe smarowanie, nieprzerwanie prawidłowe uszczelnienie i znacząco niższe zużycie smarów łożyskowych. Wydłuża również okres trwałości eksploatacyjnej kosztownych części i skutecznie zwalcza korozję. Efektem stosowania SingleLine jest znaczące ograniczenie remontów części czy też przestojów eksploatacyjnych, spowodowanych koniecznością natychmiastowego przeprowadzenia konserwacji lub naprawy.
Stoisko KH-KIPPER podczas targów będzie miało numer ZF-1. Więcej informacji na temat SingleLine na stronie: www.groeneveld-group.com
Komentarze