Raport „Telemarketing 2005 – rynek i opinie konsumentów”

, 29 sierpnia 2005, 0:00

Wyjątkowy raport „Telemarketing 2005 – rynek i opinie konsumentów” opracowany na podstawie specjalnie przeprowadzonego badania wśród przedstawicieli firm oraz osób indywidualnych dostarczy niezbędnej wiedzy na temat wykorzystania telemarketingu w biznesie. Badanie zostało przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych we współpracy z Nowoczesną Firmą.

Badanie przedsiębiorstwa:
Ta część raportu odpowie między innymi na pytania.:
– jakie są cele i rodzaje realizowanych działań telemarketingowych
– czy firmy korzystają z usług dostawców zewnętrznych
– jakie są kryteria wyboru dostawcy zewnętrznego
– jak wpływa telemarketing na działalność przedsiębiorstwa oraz jaka jest ocena jego skuteczności
– jakie są wady i zalety stosowania telemarketingu
– ile firmy wydają na działania telemarketingowe z wyszczególnieniem poszczególnych dziedzin: sprzedaż, reklama, obsługa klienta etc.
W badaniu uwzględnione została struktura przedsiębiorstw pod względem wielkości, formy ich własności oraz podstawowych kategorii klasyfikacji działalności.


Badanie osób indywidualnych
Ta część raportu odzwierciedla opinie i oczekiwania potencjalnych klientów na temat działań telemarketingowych. Respondenci zostali zapytani między innymi o:
– doświadczenia związane z kupowaniem produktów i usług oferowanych za pośrednictwem telemarketingu, korzystaniem z infolinii, telefonicznych biur obsługi klienta
– ocenę tego typy kontaktów z klientem
– jaką kwotę w ciągu roku wydali na usługi, produkty oferowane przez telefon
– jakie czynniki są ważne w kontaktach telefonicznych
– z jaką częstotliwością firmy kontaktują się z nimi telefonicznie

Zapisz się na bezpłatny fragment raportu
http://obserwatorium.nf.pl/Telemarketing/akredytacja.htm

Komentarze

Brak komentarzy