W miesiącu maju dla osób pracujących w branży motoryzacyjnej organizowany jest cykl trzech szkoleń z zakresu obsługi klienta. Jeżeli Twoi pracownicy mają kontakt z klientem – działają na „pierwszej linii frontu” – zajmują się aktywną sprzedażą usług lub produktów Twojej firmy to ta oferta jest właśnie dla Was. Na coraz bardziej wymagającym rynku, konkurowanie jakością produktu/usługi przestaje wystarczać. Coraz większą rolę odgrywa „czynnik ludzki” – wiedza i umiejętności. Szkolenie jest inwestycją w ludzi, która przełoży się na ich skuteczność, a tym samym wynik finansowy Twojej firmy.
Szkolenie przeznaczone dla:
Szeroko pojęta branża motoryzacyjna, a w szczególności:
– Dyrektorzy i kierownicy salonów sprzedaży
– Sprzedawcy i przedstawiciele handlowi
– Pracownicy biura obsługi klienta
– Pracownicy serwisów
Cel szkolenia:
– zwiększenie efektywności zarządzania personelem
– wzrost sprzedaży i satysfakcji klientów, dzięki zwiększeniu efektywności personelu w obszarach decydujących o sukcesie.
Korzyści:
– większa skuteczność w kontaktach z klientami
– obsługa klienta zorientowana na jego potrzeby
– budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami (związanie ich z firmą)
– budowanie prestiżu marki, firmy
– lepsza współpraca w obrębie zespołu
– wzrost motywacji pracowników i identyfikacji z celami firmy
Metody szkoleniowe:
Forma warsztatowa, przeplatana interaktywnymi wykładami, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, mini prezentacje, dyskusje, testy do autoanalizy i diagnozy zachowań, gry i symulacje. W zależności od potrzeb w szkoleniu wykorzystany zostanie sprzęt audiowizualny do rejestracji i analizy zachowań uczestników.
Prowadzący:
Dariusz Rajca, Sławomir Tkaczyk, Andrzej Selenita – posiadający wieloletnie doświadczenie w szkoleniach dla biznesu, specjalizujący się także w treningach z branży motoryzacyjnej.
Planowane programy najbliższych szkoleń:
1. Programy rozwojowe dla Menedżerów:
Skuteczny menedżer – 9-10 maja 2005
Zarządzanie ludźmi
Zarządzanie serwisem (organizacja, struktura, marketing)
Skuteczny Menedżer:
– wyznaczanie i realizowanie celów
– motywowanie siebie i innych
– komunikacja interpersonalna – podstawowe narzędzie pracy
– współpraca i zarządzanie zespołem
– kreatywność i rozwiązywanie problemów
– efekt synergii
– zarządzanie zmianą
– wzrost świadomości własnego potencjału
Wielkość grupy: 10 do 16 osób
Czas trwania: 2 dni (13 godzin)
Miejsce: Ośrodek Szkoleniowy Radzików koło Warszawy (pełny koszt pobytu wraz z wyżywieniem 169 zł/os)
Koszt szkolenia: 450zł/os (w przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy rabat w wysokości 10 procent). W kosztach zawarte są materiały i skrypt szkoleniowy.
2. Programy rozwojowe dla pracowników serwisu:
Profesjonalne standardy obsługi klienta – 9-10 maja 2005
Rozwiązywanie trudnych sytuacji
Profesjonalne standardy obsługi klienta:
Aktualne standardy obsługi klienta – jak przetrwać w warunkach rosnącej konkurencji?
Pierwszy kontakt – znaczenie i konsekwencje pierwszego wrażenia
– kontakt telefoniczny
– kontakt osobisty
Złożoność komunikacji – dlaczego choć wszyscy mówimy po polsku, tak często trudno jest znaleźć wspólny język?
Umiejętność określania i wzbudzania potrzeb klienta – czyli jak sprawić by klient zostawił u nas więcej pieniędzy i był bardziej zadowolony?
Budowanie więzi z klientem – jak zdobywać i podtrzymywać lojalność klientów
Wielkość grupy: 10 do 16 osób
Czas trwania: 2 dni (13 godzin)
Miejsce: Ośrodek Szkoleniowy Radzików koło Warszawy (pełny koszt pobytu wraz z wyżywieniem 169 zł/os)
Koszt szkolenia: 450zł/os (w przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy rabat w wysokości 10 procent). W kosztach zawarte są materiały i skrypt szkoleniowy.
3. Programy rozwojowe dla sprzedawców/przedstawicieli handlowych:
Efektywna komunikacja z klientem – 9-10 maja 2005
Psychologia sprzedaży
Techniki sprzedaży:
– techniki sprzedaży – dla sprzedawców
– techniki sprzedaży – przedstawicieli handlowych
Skuteczne negocjacje handlowe
Obsługa reklamacji i obsługa trudnych sytuacji
Telemarketing i obsługa klienta przez telefon
Efektywna komunikacja z klientem:
Dopasowanie zachowań do aktualnych standardów obsługi klienta – jak pozyskać i utrzymać klientów w warunkach rosnącej konkurencji?
Jak ustalić swoją dobrą pozycje na wejściu – pierwszy kontakt, znaczenie i konsekwencje pierwszego wrażenia?
Nadawać na tej samej fali z klientem – ważne i nieznane aspekty komunikacji
Umiejętność rozpoznawania i dopasowania się do różnych typów klientów
Budowanie więzi z klientem – jak zdobywać i podtrzymywać lojalność klientów
Wielkość grupy: 10 do 16 osób
Czas trwania: 2 dni (13 godzin)
Miejsce: Ośrodek Szkoleniowy Radzików koło Warszawy (pełny koszt pobytu wraz z wyżywieniem 169 zł/os)
Koszt szkolenia: 450zł/os (w przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy rabat w wysokości 10 procent). W kosztach zawarte są materiały i skrypt szkoleniowy.
Szczegółowe informacje na temat szkoleń można uzyskać pod numerami telefenonów: 605 206 568 lub 602 266 585, zgłoszenia przesyłać na adres e-mail: szkolenia@motofocus.pl
Komentarze