Goodyear Mobility to nowy produkt zaprojektowany w celu drastycznego obniżenia kosztów awarii ogumienia oraz skrócenia czasu przestoju.
W przypadku operatorów flot długodystansowych, Goodyear Mobility pozwala obniżyć koszty awarii w 32 krajach europejskich do zera. Jedna opłata roczna za każdą ciężarówkę lub przyczepę daje klientom pełny dostęp do usług pomocy drogowej Goodyear oraz sieci wsparcia oraz wiele innych dodatków.
W ramach usługi nie pobiera się żadnych opłat za zgłoszenie, a jedynie za wymianę opon lub naprawy, a i to przy ustalonych cenach. W niektórych przypadkach awaria na drodze może zostać usunięta bez pobierania jakichkolwiek opłat.
Aby zostać objętym programem, operator zakwalifikowanego pojazdu uiszcza roczną opłatę w wysokości 60 euro za każdą ciężarówkę lub ciągnik, 100 euro za przyczepę lub 160 euro za zespół ciężarówka/ ciągnik plus naczepa.
W wypadku awarii opony w zarejestrowanym pojeździe, kierowca może zadzwonić pod specjalny numer pomocy drogowej. Numer ten łączy go z centrum ServiceLine 24h, gdzie znający kilka języków asystent zidentyfikuje problem i skontaktuje się z najbliższym warsztatem. Następnie dostawca usługi zajmie się uszkodzonym pojazdem. Jedyny koszt operatora związany jest z materiałem i dodatkowymi działaniami spoza zakresu prac związanych ze zgłoszeniem. W celu uniknięcia niespodzianek wszystkie ceny są ustalone i podane w cenniku ServiceLine 24h. W przypadku, gdy potrzebna jest nowa opona, operator pokrywa jej koszt wskazany w cenniku, jednak gdy praca ma polegać jedynie na wymianie koła, robione jest to nieodpłatnie.
Pakiet Mobility umożliwia również operatorowi monitorowanie pozycji pojazdu przez Internet, wykorzystując w tym celu usługę RoadsideAssistanceSolutions. To pozwala na otrzymanie informacji na temat zgłoszenia w „czasie rzeczywistym”, od momentu, kiedy kierowca zadzwoni pod specjalny numer do chwili wykonania naprawy. Operator ma możliwość śledzenia postępu każdego z elementów naprawy, co pomaga w planowaniu, zwłaszcza w przypadku dostaw z określonym terminem.
Dodatki, które operator otrzymuje w pakiecie Mobility obejmują:
– Europejski „przewodnik” zwiększający skuteczność kierowców. Dzięki temu kierowca może zadzwonić na numer Goodyear Mobility i uzyskać pomoc w odnalezieniu miejsca przeznaczenia.
– Wsparcie informacji o ruchu w głównych miastach europejskich. Linia Mobility pomoże kierowcy odnaleźć właściwą trasę w największych miastach Europy i uniknąć korków.
– Wielojęzyczne wsparcie dla kierowców w 11 językach. Oprócz pomocy w znalezieniu drogi, Mobility może pomóc kierowcy próbującemu porozumieć się z napotkana osobą, mówi językiem nieznanym kierowcy lub przeczytać dokument sporządzony w obcym języku.
– Zakwaterowanie dla kierowcy w przypadku braku dostępnych materiałów.
Proponowany przez Goodyeara operatorom flot pakiet wsparcia w zakresie awarii opon obniża koszty oraz czas przestoju, co w wielu przypadkach jest czynnikiem najważniejszym.
Kryteria kwalifikacji:
– Użytkowany pojazd może być eksploatowany jedynie w transporcie długodystansowym.
– Ciężarówka lub ciągnik nie może być starszy niż cztery lata.
– W przypadku opon 385/65R22.5, 385/55R22.5, 435/50R19.5 lub 455/40R22.5 przyczepa nie może być starsza niż siedem lat.
Obszar świadczenia usługi:
Austria, Albania, kraje Beneluksu, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Irlandia, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Grecja, Węgry, Włochy, Łotwa, Litwa, Macedonia, Mołdawia, Norwegia, Polska, Portugalia, Księstwa Andory i Monako, Zachodnia Rosja, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja.
Komentarze