Pod koniec 2006 roku firma ESA Trucks Polska, dealer DAF Trucks Polska, sprzedała pierwszy w Polsce samochód XF105 z silnikiem 510KM. Nabywcą została firma Ottesen z Żerkowa k/Jarocina.
Samochód ten jest już kolejną sprzedaną ciężarówką z serii XF105, ale pierwszą zakupioną i wydaną w Polsce z silnikiem 510KM. Wmontowany silnik Paccar o pojemności 12,9 litrów, o mocy 510KM zapewnia momenty obrotowe do 2500 Nm, dostępne przy prędkościach obrotowych od 1000 do 1400 obr/min. Tak jak wszystkie silniki w modelach XF105, spełnia on normy emisji Euro 5. Konstrukcja zespołu napędowego i zgranie silnika, skrzyni biegów oraz tylnego mostu zapewnia zdecydowaną oszczędność paliwa.
Pojazd sprzedany został przez firmę ESA Trucks Poznań Sp. z o.o., dealera DAF Trucks Polska, która rozpoczęła swoją działalność w 2006. Swoim zasięgiem obejmuje teren województwa wielkopolskiego.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
89.76.124.*, 7 czerwca 2009, 0:00 0 0
A nie prawda! Ja śmigam od 1.5 roku Dafem XF 105 510km kupionym w polsce
Odpowiedz
83.24.252.*, 8 czerwca 2009, 0:00 0 0
Pod koniec 2006 roku firma ESA Trucks Polska, dealer DAF Trucks Polska, sprzedała pierwszy w Polsce samochód XF105 z silnikiem 510KM. Nabywcą została firma Ottesen z Żerkowa k/Jarocina.
Odpowiedz