Wszyscy twierdzą, że mają wysoką jakość usług, zapewniają terminowość i bezszkodowość przewozów – jak to zrobić, żeby klient kupił właśnie u nas, właśnie z nami podpisał kontrakt? Dlaczego klienci wybierają firmy nie zawsze z najniższymi cenami? Co ciekawe, firmy które mają stosunkowo wysokie ceny podpisują długoletnie, korzystne umowy, jak oni to robią? Żeby skutecznie sprzedawać trzeba mieć nie tylko usługę lub produkt – trzeba to po prostu umieć robić. Na tym szkoleniu pokazuje się właśnie jak sprzedawać skutecznie.
Cel szkolenia:
– wzrost sprzedaży
– rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy handlowej
– poznanie technik efektywnego przygotowania się do rozmów z klientem
– praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem: przed, w trakcie i po transakcji handlowej
Program szkolenia:
1.Specyfika branży TSL
2.Dlaczego ludzie kupują?
3.Doskonałe przygotowanie – podstawa sukcesu w sprzedaży
4.Ćwiczenia praktyczne: jak przygotować skuteczną i interesującą prezentację
5.Siła komunikacji werbalnej (podstawy mowy ciała) i niewerbalnej – jak z tego korzystać
6.Indywidualne podejście do klienta – co to znaczy i jak to robić
7.Cena – to mit, że ma być najniższa. Jak ją uzasadniać?
8.Jak kontrolować rozmowę i nie dać się zepchnąć do defensywy
9.Etapy wizyty handlowej:
– jak się umawiać
– pierwsze wrażenie
– badanie potrzeb i dobieranie sposobu argumentacji
– prezentacja
– radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta
– zamknięcie
10.Reklamacje jako cenne źródło informacji – jak je traktować i jak je załatwiać
11.Obsługa po-sprzedażowa – utrzymanie kontaktu z klientem
Metody:
– wykład i prezentacja multimedialna
– ćwiczenia indywidualne i grupowe
– analiza przypadków
– odgrywanie ról
– symulacja i ćwiczenia praktyczne
Najbliższy termin szkolenia: 30.10.2007 r. godz. 10.00 – 16.00
Uwaga: ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Miejsce szkolenia: Warszawa, sala wykładowa Centrum Finansowe Puławska, ul. Puławska 15
Koszt: 560 zł – obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, kawa / herbata, certyfikat ukończenia szkolenia.
Wykładowca: mgr Andrzej Sikorski
Zgłoszenia (na karcie zgłoszenia – http://www.edukacja2001.com.pl/index.html?id=2&idw=68) należy przesłać pocztą lub faksem na numer 022 8704254
Więcej informacji – 022 8704298
Komentarze