Za co odpowiada spedytor, a za co przewoźnik ? Jak składać reklamacje aby były skuteczne ? Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla: handlowców, przewoźników i spedytorów, szczególnie zalecane osobom, które w firmach są odpowiedzialne za nadanie lub odbiór przesyłki oraz załatwiające reklamacje z tytułu szkód w transporcie (transport drogowy, kolejowy i lotniczy) Na wykładzie jest podawanych dużo przykładów praktycznych, a sam wykład jest prowadzony z wykorzystaniem rzutnika multimedialnego.
Program szkolenia:
· Umowa przewozu a umowa spedycji – podstawowe różnice i różna odpowiedzialność stron
· Ustawa Prawo przewozowe – zakres stosowania
· Konwencja CMR – zakres stosowania
· Przesłanki odpowiedzialności przewoźnika za szkody w substancji przesyłki
· Przyczyny zwalniające przewoźnika od odpowiedzialności za szkody w substancji przesyłki i opóźnienie w przewozie
· System domniemań prawnych na korzyść przewoźnika
· Odpowiedzialność przewoźnika z innych tytułów
· Strony upoważnione do składania reklamacji: kto, kiedy i na jakiej podstawie
· Prawidłowy tryb zgłaszania reklamacji i rozstrzygania sporów
· Ustalenie odszkodowania w Prawie przewozowym i Konwencji CMR
· Ubezpieczenia: OCP i CARGO – jak je rozumieć, podstawowe „chwyty” zakładów ubezpieczeń
· Dyskusja – odpowiedzi na pytania
Najbliższy termin szkolenia: 12.12.2007 r. godz. 10.00 – 16.00
Miejsce szkolenia: Warszawa, sala wykładowa Centrum Finansowe Puławska, ul. Puławska 15
Koszt: 560 zł – obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, kawa / herbata
Wykładowca: mgr Andrzej Sikorski
Zgłoszenia:
na karcie zgłoszenia – http://www.edukacja2001.com.pl/index.html?id=2&idw=16 należy przesłać pocztą lub faksem na numer 0-22 870 42 54
W przypadku pytań kontakt telefoniczny na numer: 0-22 870 42 98
Komentarze