W dniach28.02-29.02.2008 w Sopocie lub Gdańsku odbędzie się szkolenie Negocjacje dla kupców
Cele szkolenia:
Rozwijanie umiejętności interpersonalnych warunkujących sprawne zarządzanie dostawami
Zwiększenie skuteczności w zakresie nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych z dostawcami poprzez rozpoznawanie przeszkód komunikacyjnych i stosowanie usprawnień w rozmowie
Nabycie przez uczestników umiejętności kierowania rozmową handlową
Wykształcenie zdolności rozpoznawania i radzenia sobie z presją i manipulacją
Identyfikowanie technik sprzedaży stosowanych przez kontrahentów
W szkoleniu szczególny nacisk postawiono na praktyczne ćwiczenia kształtujące umiejętności negocjacyjne.
Program szkolenia:
WPROWADZENIE
Omówienie etapów procesu kupna – sprzedaży oraz wzajemnych relacji pomiędzy dostawcą a odbiorcą.
KOMUNIKACJA Z DOSTAWCĄ
Nawiązywanie kontaktu z klientem – zaprezentowanie podstawowych wiadomości dotyczących procesu porozumiewania się ludzi między sobą. Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Omówienie wpływu pierwszego wrażenia na przebieg kontaktów z dostawcą. Rola własnych przekonań na temat siebie i kontrahenta w procesie komunikacji.
Prowadzenie rozmów handlowych. Organizacja spotkań z dostawcami. Zbieranie informacji na temat warunków transakcji. Rozpoznawanie stylu komunikacji dostawcy.
NEGOCJACJE W ZAKUPACH
Zaprezentowanie zasad prowadzenia negocjacji pozycyjnych i problemowych – kiedy mogę znaleźć z dostawcą rozwiązanie, które obu nas zadowoli?
Ustalenie elementów kontraktu, które podlegają negocjacjom – co mogę negocjować z dostawcą?
Przedstawienie procedury przygotowywania się do negocjacji – jakie informacje warto zebrać zanim zacznę negocjować?
Określenie BATNA – co jest moją siłą w negocjacjach, jak mam ustalić swoją pozycję oraz pozycję partnera?
Dochodzenie do TAK – co mam robić aby wspólnie z dostawcą wymyślić najlepsze rozwiązanie dla obu stron?
Negocjacje cenowe – w jaki sposób negocjować cenę w kontrakcie?
Negocjacje ze stałymi dostawcami – jak wprowadzać zmiany w warunkach dostaw?
Przekonywanie wewnętrznych klientów – co mam zrobić, aby przekonać współpracowników do nowych produktów lub dostawców?
TRUDNY DOSTAWCA
Określenie trudnych sytuacji w kontakcie z dostawcami wraz z opracowaniem strategii radzenia sobie z nimi.
Zapoznanie się z technikami ułatwiającymi komunikację w sytuacjach konfliktowych (parafraza, komunikat „JA”).
Rozpoznanie i obrona przed presją i manipulacją ze strony dostawcy.
Radzenie sobie ze zmianami w warunkach kontraktu.
Zgłaszanie reklamacji pod adresem dostawcy.
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Dyskusja grupowa podsumowująca spotkanie.
Informacje organizacyjne
Koszt udziału jednej osoby w szkoleniu wynosi 1 200 zł. Czas trwania szkolenia: 2 dni. W cenie szkolenia zawarte są materiały szkoleniowe, obiady i przerwy kawowe. Udzielamy 15% rabatu dla trzeciej i każdej kolejnej osoby zgłoszonej na jeden moduł z jednej firmy lub przy zgłoszeniu na 3 lub więcej szkoleń z naszej oferty.
8% rabatu przy powołaniu się na TruckFocus.pl
Organizator może zarezerwować hotel i wyżywienie dla uczestników szkolenia. Koszt zakwaterowania w miejscu szkolenia z całodziennym wyżywieniem wynosi około 260 zł pokój jednoosobowy, 380 zł za pokój dwuosobowy za dzień pobytu w hotelu o wysokim standardzie. Koszt zakwaterowania zmienia się w zależności od miejsca szkolenia.
Szkolenia dedykowane
Zorganizowanie szkolenia dedykowanego warto rozważyć już przy 6 – 8 uczestnikach z jednej firmy. Szkolenia tego typu pozwalają na dostosowanie zakresu merytorycznego i terminu do indywidualnych potrzeb klienta.
Formularz zgłoszeniowy http://www.oditk.com.pl/e4u.php/1,ModCourses/SubmitCourse/135/2720
Komentarze