Magazyny pełne akumulatorów

11 marca 2008, 0:00

Łagodna zima sprawiła, że magazyny wielu firm pełne są akumulatorów. Taka sytuacja prowadzi do gwałtownego spadku cen, a handlowcy sięgają po wyniki badań pokazujące co w największym stopniu może pomóc im w pozbyciu się zapasów. Reklama w mediach (prasa oraz Internet) to najważniejszy dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych rodzaj wsparcia marketingowego przy sprzedaży akumulatorów – wynika z badań firmy MotoFocus.pl. Ten rodzaj wsparcia uzyskał 28% wskazań, jako kolejny ważny czynnik wspierający sprzedaż akumulatorów badani wskazywali szkolenia, zarówno techniczne jak i sprzedażowe – zauważa Alfred Franke.


Jak pokazuje tabela, najmniej istotnym elementem wsparcia marketingowego są ulotki i plakaty. Może to trochę zaskakiwać, ponieważ zazwyczaj w każdym sklepie czy warsztacie można spotkać bardzo wiele tych materiałów i właśnie być może dlatego uzyskały one tak mały wynik.

Więcej informacji dotyczących badań rynku udzieli Państwu:
Alfred Franke +48 0-22 489 72 21 do 23
alfred@motofocus.pl

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!