Continental reorganizuje departament marketingu opon ciężarowych oraz departament odpowiedzialny za wsparcie biznesu flotowego w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki jako oddzielne departamenty. Firma szczególnie wzmacnia działania związane z biznesem flotowym w ramach usługi Conti360° Fleet Services, która stają się coraz ważniejsza dla dywizji opon do pojazdów ciężarowych. Dr. Michael Korpiun, który do niedawna kierował jednocześnie obszarami marketingu i zarządzania flotą, odszedł z firmy na własną prośbę.
Martin Burdorf przejmie odpowiedzialność za zarządzanie biznesem flotowym, zaś Barry Guildford zostanie nowym dyrektorem ds. marketingu. Na swoich nowych stanowiskach obaj będą podlegać Herbertowi Menschingowi, Dyrektorowi ds. Marketingu i Sprzedaży Opony do Pojazdów Ciężarowych w Regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Martin Burdorf jest związany z Continental od 1991 r. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowisku menadżera ds. flot, menadżera ds. kluczowych klientów i regionalnego menadżera sprzedaży. Od 2003 roku był odpowiedzialny za globalny marketing w dywizji Opon do pojazdów przemysłowych Continental. Obecnie przejmuje odpowiedzialność za zarządzanie działem usług flotowych w dywizji opon do pojazdów ciężarowych.
Obejmując stanowisko dyrektora ds. marketingu, Barry Guildford wnosi do jednostki wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu i sprzedaży. Swoją karierę rozpoczął w organizacji marketingowej Continental w 2001 roku w Wielkiej Brytanii, gdzie zajmował różne pozycje kierownicze w obszarach zarządzania marką, komunikacji marketingowej oraz eBusinessu. Ostatnio, zanim został awansowany do siedziby głównej firmy w Hanowerze, by objąć kierownictwo nad marketingiem opon do pojazdów ciężarowych, skupiał się na sprzedaży zarówno na rynku wtórnym, jak i dla flot we wszystkich sektorach biznesu.
Komentarze