Na rynku pojawiły się produkty wizualnie podobne do wyrobów marki TruckTechnic, której właścicielem jest Meritor Aftermarket. Aby zwiększyć rozpoznawalność firmy, producent przeprowadza przemianę wizerunkową.
W oficjalnym komunikacie producenta czytamy:
„Zwrócono nam uwagę, że niektóre firmy, które roszczą sobie prawo do wykorzystywania nazwy TruckTechnic na kilku sąsiadujących terytoriach, importują swoje produkty na nasze rynki wykorzystując opakowania i wizerunek, które są bardzo podobne do naszego aktualnego projektu."
W związku z podanym wyżej powodem, firma podjęła decyzję o rozróżnieniu produktów TruckTechnic. Wprowadzenie nowego wizerunku ma sprawić, że artykuły wyprodukowane przez Meritor będą łatwo rozpoznawalne. Nowy wygląd ma gwarantować klientom, że otrzymują towar wysokiej jakości – zarówno w przypadku nowych, jak i regenerowanych podzespołów.
Nowe logo zostało zaprezentowane po raz pierwszy na targach Automechanika 2012 we Frankfurcie. Będzie ono stopniowo wprowadzane od listopada 2012 roku, głównie na opakowaniach produktów. Opakowania produktów nowych będą oznaczone kolorem niebieskim, produktów regenerowanych, zielonym. W międzyczasie, od grudnia 2012 roku, na każdym starym opakowaniu TruckTechnic znajdzie się specjalna naklejka – hologram, która pozwoli na rozróżnienie i rozpoznanie produktów marki TruckTechnic.
Komentarze