Firma IVECO rozbudowała głosowego asystenta kierowcy IVECO Driver Pal o nowe funkcje, które pozwolą kierowcom IVECO Daily i IVECO S-WAY z większą łatwością zwiększyć produktywność i komfort oraz maksymalnie wydłużyć dyspozycyjność pojazdu.
– IVECO Driver Pal jest przykładem innowacji zorientowanej na Klienta – mówi Fabrizio Conicella, Digital & Advanced Technologies w firmie IVECO – Opracowany specjalnie, aby podnieść doświadczenia kierowcy na wyższy poziom i maksymalnie udoskonalić jakość życia spędzanego na pokładzie pojazdu, ciągle ewoluuje, ponieważ stale poszukujemy nowych sposobów wspierania naszych Klientów w prowadzeniu i rozwijaniu ich działalności. Żaden szczegół nie jest dla nas zbyt mało istotny; zwracamy uwagę na każdy sposób, niezależnie od jego wielkości, w jaki możemy poprawić warunki panujące na pokładzie, aby ułatwić ich interakcję z pojazdem. Właśnie z takiego postępowania wynikają te najnowsze aktualizacje i właśnie tak będziemy postępować z kolejnymi wersjami.
Przydatne nowe funkcje pozwalają oszczędzać czas, co zwiększa produktywność. Funkcja lokalizatora pojazdu umożliwia kierowcy wykorzystanie umiejętności MYIVECO Driver Pal, aby zadać pytanie „Gdzie jest mój pojazd?” i uzyskać w odpowiedzi adres, pod którym pojazd jest zaparkowany, bez tracenia czasu na jego szukanie. Można z niej skorzystać również w kabinie, jeśli kierowca potrzebuje nazwy ulicy, na której się znajduje, a odpowiednie znaki nie są widoczne. Kierowcy bez trudu znajdą najbliższą stację, zgodną z ich potrzebami, prosząc umiejętność MYIVECO o wyszukanie według sieci.
Ulepszenie polecenia głosowego „Open MYIVECO” to udoskonalenie doświadczeń użytkownika i szybszy dostęp do najważniejszych funkcji. Jako samouczek głosowy pomaga kierowcom w zapamiętaniu, w jaki sposób zadawać asystentowi IVECO Driver Pal pytania o informacje na temat pojazdu i stanowi szybki przewodnik po najczęstszych i najbardziej przydatnych poleceniach. Po uruchomieniu umiejętność „Open MYIVECO” pozostaje otwarta i jest gotowa na udzielanie kolejnych odpowiedzi na bezpośrednie zapytania, np. „Jaki jest stan pojazdu?” lub „Jaki jest mój styl jazdy?”, dzięki czemu interakcje są bardziej naturalne i płynne. Umiejętność można z łatwością zamknąć poleceniem głosowym „Stop”.
Kolejny pakiet nowych funkcji pomoże kierowcom w maksymalizacji dyspozycyjności pojazdu. W przypadku problemu technicznego lub awarii, korzystając z poleceń głosowych, mogą oni skontaktować się z usługą IVECO Assistance Non-Stop, zamiast korzystać z aplikacji mobilnej lub systemu multimedialnego. Nowe powiadomienia pozwalają z łatwością zorganizować obsługę techniczną i zapobiegać problemom: asystent IVECO Driver Pal przypomni kierowcy o terminie kolejnego przeglądu oraz powiadomi o dostępnych aktualizacjach oprogramowania, by móc zaplanować je w dogodnym terminie. Dodatkowe powiadomienia dotyczące ustawień klimatyzacji, harmonogramów, Control Room czy też alertów Over The Air, będą również przesyłane do urządzenia mobilnego kierowcy w aplikacjach IVECO Easy Way i IVECO Easy Daily.
Nowa funkcja IVECO Driver Pal, dzięki której kierowca może obsługiwać dodatkowe elementy sterowania kabiną w celu otwarcia i zamknięcia szyb, np. podczas podjeżdżania do punktu poboru opłat, sterowania szyberdachem lub włączania i wyłączania systemu multimedialnego podczas odpoczynku w kabinie podnosi komfort i bezpieczeństwo w IVECOS-WAY.
Firma IVECO zwiększyła również zakres informacji przekazywanych kierowcom za pośrednictwem MYCOMMUNITY, która zawiera teraz szczegółowe informacje o tym, ilu użytkowników odsłuchało wiadomości w niej opublikowanych.
Komentarze